Gå til innhold

Analyser din styrke - http://symmetricstrength.com/


TEW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke nok med at sommeren har gjort meg feit, men denne testen sier fader at jeg er svak i tillegg. Legger opp fitnesslivet ass. Heretter blir det boller, brus og brettspill for alle penga:playful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at sommeren har gjort meg feit, men denne testen sier fader at jeg er svak i tillegg. Legger opp fitnesslivet ass. Heretter blir det boller, brus og brettspill for alle penga:playful:

Jeg er med på brettspill og Pepsi Max! ;D

Boller er ikke min greie, men jeg kan stille med questbars! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at sommeren har gjort meg feit, men denne testen sier fader at jeg er svak i tillegg. Legger opp fitnesslivet ass. Heretter blir det boller, brus og brettspill for alle penga:playful:

Jeg er med på brettspill og Pepsi Max! ;D

Boller er ikke min greie, men jeg kan stille med questbars! :p

Slenger meg med på dette jeg også da testen var teit med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rævva fordi tjukk!

Score: 54.7

Novice

Squat: 63.4 [intermediate]

Floor Pull: 69.9 [intermediate]

Horizontal Press: 56.6 [Novice]

Vertical Press: 39.2 [untrained]

Pull-up: 44.6 [untrained]

Vertical Press = skuldermobilitet som er mer rævva enn en 90 år gammel dame som aldri har strekt armene i været! Jobber med saken. Også er jeg helt OK fornøyd med å klare nettopp 2 chins med egen KV. Når egen KV = stor hval!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å cherry picke øvelsene som trakk opp så klarte jeg få scoren opp fra 80,4 til 85,4. Tross alt ingen vits å kaste bort tid på øvelser man er dårlig på, så fra nå av blir det kun sumo og skråbenk på meg.

I beat u! 66-104. Cherrypicking for the win!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...