Gå til innhold

Drømmekroppen!


Anbefalte innlegg

Hei! Nå som alt ser ut til å gå i feil retning utenom treningen så hadde det vært gull verdt å vunnet denne konkurransen. Sa nettopp opp jobben for å gå på skole, noe jeg ikke kom inn på :( så dette hadde hjulpet en del! I tillegg så er jeg omtrent den eneste så vise beina på denne konkurransen haha.

Hvis du syns jeg fortjener å vinne så setter jeg stor pris på en like! :)

Link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil råde deg til ikkje å ha for høge forhåpningar til denne konkurransen. eg var med i fjor og kom med i topp 5 på likes. etter det skulle ein jury kåre ein vinnar, men det skjedde aldri. og etter det eg har høyrt har det heller ikkje tidlegare år vorte trukke ein vinnar, verken på herre eller dame sida. eg mistenker dette for å vere ein utspekulert reklamekampanje for PF. heile greia er satt opp for at PF skal på oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...