Gå til innhold

Gått ned 29 Kilo siden Januar, trenger hjelp til trening!


Jonny1995

Anbefalte innlegg

Som dere kan lese i overskriften så har jeg gått ned 29 kilosiden januar, dette bare med å spise mat. Jeg veide 112kilo og nå veier jeg 83kilo. Nå vil jeg veldig gjerne begynne å trene for å få de resultatene jeg vil ha. Problemet mitt er bare at jeg kan absolutt ingenting om trening og heller ikkje om jeg bør ha noe ektra porteinpulver, kreativ etc.

Vekt: 82 kilo

Høyde 173cm

Kan noen hjelpe meg?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Hei.

Dæven for resultat. Skal du få dette enda bedre, kost på deg noen timer med PT, så får du skikkelig godt grunnlag, bedre resultat og så forebygger du skader.

Ellers er x-press programmet noe jeg anbefaler, google, så finner du det.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, gratulerer med resultatene dine så langt!!! Det er absolutt noe å være veldig stolt av :)

Hva angår trening så anbefaler jeg deg å søke opp starting strength. Et ganske enkelt nybegynner program som fokuserer på baseøvelser :) Har personlig 1 års erfaring med det programmet å jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale det på det sterkeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fantastisk resultat! Har du aldri trent før bør du begynne gradvis og ikke bli for ivrig i starten. Vil råde deg til å skaffe en PT eller i hvertfall lese deg opp litt. Begynn med 3 dager i uka og heller øk etter hvert. Gå en tur og lignende de dagene du ikke trener.

Proteinpulver og kreatin behøver du absolutt ikke. Spis vanlig mat, så skal det dekke behovet ditt for protein. Kjør heller på med proteinrike matvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...