Jump to content
Broseidon

Dagens premiere!

Recommended Posts

Husker Bryan Adams klassiker "Summer of 69" . Bryan sang visst ikke "I had my first real sexdream.." , men "my first real six-string (gitar altså)". Yupp, "played it unntil my fingers bled" hadde ikke noe med ungdommelige hormoner å gjøre.. Sikkert flere sangtekster jeg får aha-opplevelse til senere også..

LOL!:D:ROFLMAO:

Fortsetter under...

Guest Jester

Jeg trodde lenge at "Mo i Rana" var en plass i midtøsten, da jeg alltid bare høre "Moirana" :oops:

Guest Jester
Mulig dette blir en premiere, men hvorfor heter tråden "dagens premiere", hva har premiere med at det går opp et lys for noen ? Trodde først det var en ny serietråd

Bump Broseidon

Annonse

Jeg trodde at en Aha-opplevelse var relatert til bandet Aha.

Altså en opplevelse av rask suksess eller noe i den duren.

Jeg innså det for to år siden. Lol

Er faktisk fint å vite at SmartHåvard kan være litt dum. Lål

Tore Sagen sa i en RR-episode om at han noen ganger hadde nye tanker om ting han trodde noe om tidligere. Dette synes jeg var en dekkende beskrivelse. Det blir jo som å få en Premiere på en "ny" tanke eller tankesett. Alle gode tråder her på FB heter noe med "dagens", så jeg slang på den for pynt, droppa "tanke" og resultater ble en lite dekkende tittel med en baktanke. Jeg har nesten alltid en baktanke som homofile filosofer;)

Annonse

Guest =xXx=

At koking og baking ikke er to byer i Kina…

Når jeg innså at på 99% av biler er det en trekant jeg aldri skjønte ved siden av bensinsymbolet som indikerer hvilken side lokket er på uten at man må ut å sjekke når man kjører andres biler!

Oi, så smart!! :banghead::rolleyes:

Det har nylig kommet kunnskap til meg at de tallene på siden av toastmaskinen ikke er mengden toastyness, men antall minutter som brødet skal ristes :eek: #GameChanger

WHAT.