Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for tørre hender?


Jane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smører hendene mine med olivenolje i ny og ne, funker fjell! Lærte det av min gale italienske bestemor. (y)

Olivenolje er jo gull i de fleste sammenhenger. Pleier å bruke det til å fjerne maling fra hendene når jeg driver oppussingsarbeid. Malingen forsvinner og jeg får babyhud på hendene :happy: Btw; jeg vil også ha en gal italiensk bestemor! Har en forestilling om at eldre italienske damer vet det som er verdt å vite om det meste her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosojle :) jeg har selv tørr hud på hele kroppen, og det aller beste jeg har prøvd er egentlig rene naturlige oljer! Smører alltid inn kroppen med druekjerneolje om kvelden (pga at den ikke er så klissete som mange andre oljer) og om jeg trenger litt ekstra olje på hender og føtter er det som regel kokosolje det går i:) Og jojobaolje i ansiktet:love: Kjøper alle oljene på Iherb.com, så jeg ikke blakker meg helt, er jo veldig dyrt med skikkelige oljer i norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjæresåpe funker bra for tørre hender, spesielt nå i vintermånedene. Jeg bruker Grandpa's pine tar soap, den koster 25 kr fra iherb. Jeg har ikke problemer med psoriasis eller andre hudproblemer, men den skal visst være flott for den slags og.

http://www.iherb.com/Grandpa-s-Wonder-Pine-Tar-Soap-4-25-oz-120-g/6439#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=pine%20tar&rc=19&sr=null&ic=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...