Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

En kjempegod feeling når man får til å holde seg til den planen man har lagt, ja! Det er så deilig. Synes egentlig det går veldig greit når jeg er på jobb, det er mer utfordrende hjemme, i grunn. Men - so far, so good. Nå gjelder det bare å psyke seg opp til helga! (y)

Det er så mye bedre å være på jobb. Helt enig i den. Mye lettere å holde seg til planen. Det ble Diplomfest på meg i går. Ingen alkohol, men det ble 3-retters med god mat :roflmao: Nå er det bare å komme seg gjennom helga. Jeg gleder meg litt til å starte på ny uke, da jeg ønsker meg blanke ark igjen ;) Tante rød har også invadert kroppen min, noe som betyr ekstra vannvekt:shifty: Det er ikke populært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig innrømme at jeg har slitt de siste dagene - følelsesmessig, noe som igjen går ut over kostholdet. Slik som i dag så har jeg spist en halv kalkunfilet påleggspakke til frokost samt litt fullkornspasta med karbonadedeig og tomatsaus til middag, og det er det. Håper ting snart kan ordne seg her slik at kostholdet kommer på plass igjen.

Kan vel også legge til at jeg gikk på vekta i dag, og den viste 85,5! Så jeg håper å nå målet mitt på under 85 innen mandag :D

Krysser fingrene for at det går bedre med dere i det minste :) Dere virker så flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg har slitt de siste dagene - følelsesmessig, noe som igjen går ut over kostholdet. Slik som i dag så har jeg spist en halv kalkunfilet påleggspakke til frokost samt litt fullkornspasta med karbonadedeig og tomatsaus til middag, og det er det. Håper ting snart kan ordne seg her slik at kostholdet kommer på plass igjen.

Kan vel også legge til at jeg gikk på vekta i dag, og den viste 85,5! Så jeg håper å nå målet mitt på under 85 innen mandag :D

Krysser fingrene for at det går bedre med dere i det minste :) Dere virker så flinke!

Heisann. Du er ikke den eneste som sliter. Den uka her har ikke gått så bra for min del. Jeg har ikke holdt meg så godt til planen, men jeg har fortsatt vært i underskudd. Og i dag var jeg 100g unna å se 64-tallet;) I dag er det spillkveld. Vet vi får tapas, så dagen her blir også annerledes. MEN fra i morra er det hardcore igjen;) Det er helt vanlig å falle litt ut. Man henter seg inn igjen vettu;) for meg er det alt det sosiale som har stått litt i veien for å være strikt. Men livet kommer i veien av og til:) Og det er helt greit:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosann! Nei guri, vi sliter alle, ellers hadde vi kanskje vært bare fornøyde og ikke jobba hardt for vektnedgangen? Jeg har hatt en både-og helg. Jeg holdt meg ikke til planene mine, dvs det ble mer karbs og litt mer fett enn jeg vil ha (alkohol også), men samtidig har jeg ikke gått over kcalgrensa mi. Jaja. Jeg veier meg jo kun én dag i uka, så får se på morradagen åssen det blir. Det funker bra for meg å ikke veie meg hele tida, for da har jo vann og sånn så mye å si. Og så blir jeg like ustabil i humøret som vekta viser fra dag til dag. Og ikke minst som nå i helga...selv om jeg ikke spiser helt som tenkt, så hjelper det meg veldig i å begrense inntaket. Fordi jeg veit det er veiemandag. Puh. Helgene er definitivt tøffest! Men nå gyver vi løs på en ny uke snart. Og om man ikke klarer det 100% hele tiden, og f.eks sklir ut (bare ikke gigantisk) en eller to av ti dager....ja, så har man fortsatt åtte eller ni sunne dager på vei mot målet. Og de dagene teller! Updates på vekt i morra, folkens, håper vi er en fornøyd gjeng da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosann! Nei guri, vi sliter alle, ellers hadde vi kanskje vært bare fornøyde og ikke jobba hardt for vektnedgangen? Jeg har hatt en både-og helg. Jeg holdt meg ikke til planene mine, dvs det ble mer karbs og litt mer fett enn jeg vil ha (alkohol også), men samtidig har jeg ikke gått over kcalgrensa mi. Jaja. Jeg veier meg jo kun én dag i uka, så får se på morradagen åssen det blir. Det funker bra for meg å ikke veie meg hele tida, for da har jo vann og sånn så mye å si. Og så blir jeg like ustabil i humøret som vekta viser fra dag til dag. Og ikke minst som nå i helga...selv om jeg ikke spiser helt som tenkt, så hjelper det meg veldig i å begrense inntaket. Fordi jeg veit det er veiemandag. Puh. Helgene er definitivt tøffest! Men nå gyver vi løs på en ny uke snart. Og om man ikke klarer det 100% hele tiden, og f.eks sklir ut (bare ikke gigantisk) en eller to av ti dager....ja, så har man fortsatt åtte eller ni sunne dager på vei mot målet. Og de dagene teller! Updates på vekt i morra, folkens, håper vi er en fornøyd gjeng da! :)

God morgen jenter:) Rakk å veie meg før jeg går på flyet. Jeg så 64-tallet!!!!!!! Enn det da? Etter god mat og snop på lørdag. Var flink i går da. 64,9. Akkurat det jeg trengte! Målet er 64 blank til lørdag. Da er det sommerfest;) Håper dere får en like bra start på mandagen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:) Rakk å veie meg før jeg går på flyet. Jeg så 64-tallet!!!!!!! Enn det da? Etter god mat og snop på lørdag. Var flink i går da. 64,9. Akkurat det jeg trengte! Målet er 64 blank til lørdag. Da er det sommerfest;) Håper dere får en like bra start på mandagen:p

Stor grattis!! Herlig! Her rakk jeg også å veie før jobb - og det er helt utrolig! -2,3!!!! Visst er det sikkert en del vann, men fyyyy farao så digg! Hoppa rett over både fire- og tretallet. Nå er jeg meeeeget klar for ei ny uke! :)

8.6: 75

15.6 72,7 (-2,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor grattis!! Herlig! Her rakk jeg også å veie før jobb - og det er helt utrolig! -2,3!!!! Visst er det sikkert en del vann, men fyyyy farao så digg! Hoppa rett over både fire- og tretallet. Nå er jeg meeeeget klar for ei ny uke! :)

8.6: 75

15.6 72,7 (-2,3)

Sykt bra jobba!;) Flying start på uka dette:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Er med de neste 20dagene, etterfulgt av tre dager pause med nye 20dager på PSMF igjen.

185cm @ 110kg.

Målet er under 100kg til 1.September. ( 75dager på diett)

Kommer til og variere mellom disse måltidene under.

Bare passe på og ikke spise for mye kesam og karbonadedeig samme dag pga fett/karbo.

Måltid 1-

Mager Kesam 300g. (Kjører vanilje eller Fun Light-tilsetning)

Måltid 2-

Krydret karbonadedeig m/salat. 200g.

Måltid 3-

Ovnsbakt kylling m/grønnsaker. 400g.

Måltid 4-

Strimlet svinebiff fra Nordfjord, tredd på grillspyd m/salat 300g.

Måltid 5-

Hamburgere av karbonadedeig, 150gram per burger.

Servers med sprø isbergsalat som "brød" til. Litt mager kesam som dressing.

Måltid 6-

Revet kylling, kald. Blandes i en bolle m/salat. 300g.

Måltid 7-

Kyllingspyd rett fra grillen, serveres med en fargerik salat. 300g.

Måltid 9- Hurtigvarianten for travle måltid.

Gode gamle proteinshaken.

Måltid 10- Hurtigvarianten for travle måltid.

Boks m/tunfisk. -BLÆH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Er med de neste 20dagene, etterfulgt av tre dager pause med nye 20dager på PSMF igjen.

185cm @ 110kg.

Målet er under 100kg til 1.September. ( 75dager på diett)

Kommer til og variere mellom disse måltidene under.

Bare passe på og ikke spise for mye kesam og karbonadedeig samme dag pga fett/karbo.

Måltid 1-

Mager Kesam 300g. (Kjører vanilje eller Fun Light-tilsetning)

Måltid 2-

Krydret karbonadedeig m/salat. 200g.

Måltid 3-

Ovnsbakt kylling m/grønnsaker. 400g.

Måltid 4-

Strimlet svinebiff fra Nordfjord, tredd på grillspyd m/salat 300g.

Måltid 5-

Hamburgere av karbonadedeig, 150gram per burger.

Servers med sprø isbergsalat som "brød" til. Litt mager kesam som dressing.

Måltid 6-

Revet kylling, kald. Blandes i en bolle m/salat. 300g.

Måltid 7-

Kyllingspyd rett fra grillen, serveres med en fargerik salat. 300g.

Måltid 9- Hurtigvarianten for travle måltid.

Gode gamle proteinshaken.

Måltid 10- Hurtigvarianten for travle måltid.

Boks m/tunfisk. -BLÆH!

Hei og velkommen inn i gruppa ;) Dette greier du! Imponert over at du setter av hele sommeren til dette :joyful:

For meg blir det 10 dager hardcore fra mandag av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært! Skikkelig imponerende jo :D Dagene har bare flydd avgårde, så har ikke fått følgt med her. Fikk selv veid meg på mandag, stod fast på 85,5 men hadde fått tante rød selv den dagen, så vet ikke hvor mye ekstra vannvekta er, men er spent på kommende mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Er med de neste 20dagene, etterfulgt av tre dager pause med nye 20dager på PSMF igjen.

185cm @ 110kg.

Målet er under 100kg til 1.September. ( 75dager på diett)

Kommer til og variere mellom disse måltidene under.

Bare passe på og ikke spise for mye kesam og karbonadedeig samme dag pga fett/karbo.

Måltid 1-

Mager Kesam 300g. (Kjører vanilje eller Fun Light-tilsetning)

Måltid 2-

Krydret karbonadedeig m/salat. 200g.

Måltid 3-

Ovnsbakt kylling m/grønnsaker. 400g.

Måltid 4-

Strimlet svinebiff fra Nordfjord, tredd på grillspyd m/salat 300g.

Måltid 5-

Hamburgere av karbonadedeig, 150gram per burger.

Servers med sprø isbergsalat som "brød" til. Litt mager kesam som dressing.

Måltid 6-

Revet kylling, kald. Blandes i en bolle m/salat. 300g.

Måltid 7-

Kyllingspyd rett fra grillen, serveres med en fargerik salat. 300g.

Måltid 9- Hurtigvarianten for travle måltid.

Gode gamle proteinshaken.

Måltid 10- Hurtigvarianten for travle måltid.

Boks m/tunfisk. -BLÆH!

Heier på deg! Du har godt grunnlag for å klare det da, ut fra måltidene å dømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jo fler, jo bedre! Velkommen skal du være, Peltor!

Her har det vært travelt i det siste, kom nettopp hjem fra noen kursdager på hotell. Og det hadde jeg grua meg litt til, med tanke på all maten... Men så var det helt geinalt for min del. Det var så mye å velge i at jeg lett kunne velge bare riktig og sunn mat :) Holdt meg til planene mine og satser på at vekta belønner meg på mandag!

Det er det samme som skjer med meg når jeg har "uka", Pattedyr! Masse ekstra vann. Er no drit. Håper det har sluppet taket til neste veiing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jo fler, jo bedre! Velkommen skal du være, Peltor!

Her har det vært travelt i det siste, kom nettopp hjem fra noen kursdager på hotell. Og det hadde jeg grua meg litt til, med tanke på all maten... Men så var det helt geinalt for min del. Det var så mye å velge i at jeg lett kunne velge bare riktig og sunn mat :) Holdt meg til planene mine og satser på at vekta belønner meg på mandag!

Det er det samme som skjer med meg når jeg har "uka", Pattedyr! Masse ekstra vann. Er no drit. Håper det har sluppet taket til neste veiing :)

Alltid gøy med flere i samme båt :) 64,5 på vekta i dag. Det kryper nedover. Skal ha jentefest i morgen, så da blir det nok noen utskeielser i helgen o_ODerfor kommer jeg med oppdatering i dag istedenfor på mandag :D Blir spennende å se på mandag til deg da, Pattedyr. Tante rød er en pest:yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvveis i helga, pjuh. Helgene synes jeg er mye vanskeligere enn hverdagene - lettere når jeg er på jobb. Hadde sykt lyst på mye digg i dag...har heldigvis en samboer som er så støttende, og det hjelper mye! I dag ble det noen gram mer fett i kostholdet enn planlagt, men lavt på karbs og tross alt ikke over på kcal-grensa mi. Og så hjelper det å tenke på veiing på mandag. Bare søndagen igjen, måtte det bli litt lettere enn i dag....pliz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis i helga, pjuh. Helgene synes jeg er mye vanskeligere enn hverdagene - lettere når jeg er på jobb. Hadde sykt lyst på mye digg i dag...har heldigvis en samboer som er så støttende, og det hjelper mye! I dag ble det noen gram mer fett i kostholdet enn planlagt, men lavt på karbs og tross alt ikke over på kcal-grensa mi. Og så hjelper det å tenke på veiing på mandag. Bare søndagen igjen, måtte det bli litt lettere enn i dag....pliz!

Flinke sommer ;)!Helgene er helt forferdelige! Du er ikke alene om å synes det. Men nå er du nesten ferdig med en helg. Jeg synes lørdag er den verste dagen å holde seg på. Jeg starter 10 sammenhengende dager med PMS i morra. Gleder meg litt :-) Hadde sommerfest i går. Da ble det mye godt, men vekta er ca det samme. På 64-tallet. Juhu. Blir bra å kjøre på litt nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing ga -1,9 kg! :) Er så glad :D

8.6: 75

15.6 72,7 (-2,3)

21.6 70, 8 (-1,9) (Totalt -4,2 kg)

Hadde aldri trodd jeg skulle se disse tallene så raskt!

Blir kjempeinspirert og veldig motivert - nå skal denne uka bare komme! Bring it on!

Og bra!!! Sookie - holde seg på samme tall til tross for sommerfest og mye godt - det er jo fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing ga -1,9 kg! :) Er så glad :D

8.6: 75

15.6 72,7 (-2,3)

21.6 70, 8 (-1,9) (Totalt -4,2 kg)

Hadde aldri trodd jeg skulle se disse tallene så raskt!

Blir kjempeinspirert og veldig motivert - nå skal denne uka bare komme! Bring it on!

Og bra!!! Sookie - holde seg på samme tall til tross for sommerfest og mye godt - det er jo fantastisk! :D

WOHOOOO! Hva skjer med at du bare raser ned da, Sommer? :)Utrolig bra jobba! I dag hadde jeg faktisk litt vann i kroppen :mad: Og det skjønner jeg! Men jeg håper dette går ut og ikke påvirker disse 10 dageneo_O Målet mitt er egentlig 63 til den 2.juli. Men jeg vet det er litt hårete:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner nesten ikke hva som skjer, Sookie! Men det er sykt digg!!

Lurer på om jeg nesten lever reinspikka PSMF, selv om jeg egentlig tillater meg høyere nivå av karbs. Men så har det jo ikke blitt det likevel de siste to ukene.

Det er vidunderlig :)

Spent på hvordan det blir de neste ukene - jeg skal reise på ferie om kommer ikke til å få veiet meg. Får ta med målebåndet og følge med litt på det. Og så blir det nok ikke like heftig vektnedgang, men jeg skal i alle fall ikke opp! Buffet er tingen for meg, skal forsyne meg av bare "ja-mat" og satse på at det duger ;)

Hårete mål er gøy, det. Bare stå på og se om du får det til. Herlighet - den dagen jeg ser 63 på vekta....da skal jeg fanken meg være fornøyd!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...