Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

Livet mitt gikk til h****** dagen etter at jeg annonserte at jeg skulle starte på PSMF igjen... :(

Har likevel komt meg ned ca. 5kg - men kanskje ikke på den sunneste måten. Har veldig lyst til å kaste meg på PSMF igjen, men matlysten kan jeg se laaangt etter for tiden :arghh:

Håper i hvert fall at dere andre her får det til. Heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, TineR said:

Det er jo kjempebra 👍🏻😃 Jeg håper å gå ned 2 kg på 2 uker, samt få matinntaket på et litt mer korrekt spor etterpå. I overkant mye digg og Baileys som sklir ned for tiden 😜 og det fungerer dårlig i det lange løp. Har det vært tungt å trene i psmf-perioden? Jeg er så fersk i gamet at jeg er redd for å miste det lille jeg løfter per i dag. Men trives ikke med vekten nå heller så da blir det å velge mellom to onder egentlig. 

Jeg er også fersk i gamet, følte løftene gikk greit faktisk :) bitte litt tungt, men ikke veldig merkbart hvertfall, man går kanskje ned på en eller to reps med samme vekt som før på noen øvelser :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RandomHero skrev:

Jeg er også fersk i gamet, følte løftene gikk greit faktisk :) bitte litt tungt, men ikke veldig merkbart hvertfall, man går kanskje ned på en eller to reps med samme vekt som før på noen øvelser :) 

Det lover bra (y) Vekta viste noen kilo mer enn ønsket i dag så mulig jeg må holde på lengre en planlagt. Men vi får se, blir en vurdering opp mot treningskapasiteten underveis. Lykke til på din vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...
24 minutter siden, RandomHero skrev:

På 25 dager hvor av 9 er refeed dager med 3000kcal på er jeg ned 7,5kg med psmf.

Har i snitt har ligget på ca 2000kcal per dag. Skal fortsette i en måned til, med mulig nedjustering av høydager om det starter å stagnere. :) 

Imponerende! Så flott at du holder ut og resultatet taler jo for seg selv! Jeg måtte kaste inn håndkle, ligger på en litt mer moderat variant nå, men har PSMF som back-up plan hvis jeg ikke når målet innen midten av mai :D Stå på og supert hvis du holder oss oppdatert! Kjekt å følge med (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, TineR said:

Imponerende! Så flott at du holder ut og resultatet taler jo for seg selv! Jeg måtte kaste inn håndkle, ligger på en litt mer moderat variant nå, men har PSMF som back-up plan hvis jeg ikke når målet innen midten av mai :D Stå på og supert hvis du holder oss oppdatert! Kjekt å følge med (y)

Har ikke tid til noe annet her :p  Første 25kg forsvant lett, de neste 10kg på psmf har vært litt tyngre, har igjen 6kg jeg må ta nå før 1 juni for å unngå straff (løpe et 10k løp) pga et kolektivt veddemål med noen andre kompiser som er i samme bås ;) 

Så får se om jeg klarer å fullføre en måned til. :p kjører psmf søndag til fredag og helt vanlig spise dager på fredag og lørdag, har fungerte knall hittil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, RandomHero said:

har igjen 6kg jeg må ta nå før 1 juni for å unngå straff (løpe et 10k løp) pga et kolektivt veddemål med noen andre kompiser som er i samme bås ;)

10K er ikke så ille når du plutselig er 30kg+ lettere enn tidligere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige 2*5 dager med PSMF har jeg kjørt vedlikehold i noen uker. Styrken er back on track, og jeg kjører en ny 1*5-runde bare for å banke inn sommerformen. Så er det over på vedlikehold gjennom sommeren. PSMF funker utrolig mye bedre for meg enn seigpining over lang tid med moderat underskudd.

Bra plan ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 PSMF, og det går i grunnen helt greit. Har funnet en rytme på måltidene, må bare passe på at jeg ikke glefser i meg lunsjen for tidlig men heller fordeler inntaket litt, slik at jeg ikke tar et jafs av salongmøblene på kveldstid. Har mistet masse vannvekt de siste to dagene og det kjennes utrolig bra ut og gir litt motivasjon til fortsettelsen. Forrige gang kjørte jeg for lenge uten refeed, så det ble et slit på slutten, denne gang skal jeg ha minst 1 refeed i uken. Har nedtelling til havregrøt på fredag :D Slik jeg har forstått det så skal refeed-dagene ligge innenfor det ordinære kcal-behovet, men med hovedvekt på inntak av karbs og gjerne fordele karb-inntaket over 5-6 timer. Veier 56,9, skal ned til 52 som er min trivselsvekt. Har hatt ny gjennomgang av treningsprogrammet, gleder meg til å ta fatt på øvelsene håper bare energien holder… :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refeed, dag 5, først og fremst pga motivasjon, neppe nødvendig av fysiologiske grunner. Starter dagen med havregrøt og en baguett. Tre timer senere er jeg så skjelven at jeg har problemer med å finne meg mat. Helt utrolig hvilken effekt karbohydrater har. Ny runde havregrøt og baguett til lunsj. Kommer til å kjøre ett måltid til og så tilbake til PSMF. Fortsatt shaky i kroppen, urolig, sug etter mat. Gleder meg til å komme tilbake til PSMF, og finne roen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...