Jump to content
T-man

Dagens usikre!

Recommended Posts

Fortsetter under...

Saftig skriveLeif i en mail jeg sendte av sted *dør litt*Screen_Shot_2015-10-27_at_11.40.34.thumb

Blir man tildelt parter eller ?? :roflmao:

Annonse

Spontan-farga håret mitt i går og det ble ikke bra .. vet ikke om jeg tør å gå ut, men trooor jeg må kjøpe mer hårfarge .. hoho

Dette er litt sånn glad-negativt. Jeg har siste dagen i Malaga i dag, og jeg har virkelig ikke lyst til å dra herfra. Har hatt det helt utrolig fint og kunne godt tenkt meg en uke til her. Heldigvis skal jeg rett til Købehavn nå, så får litt overgang gjennom 10 grader før jeg treffer 4-5 tilbake i Trondheim.

Skal definitivt tilbake hit!

Sjefen for gruppetrening på sentret kjeftet på meg i dag totalt uten grunn, og jeg har vært misfornøyd en stund - så da fikk jeg nok. Sendte en relativt casual mail med "Forresten, så vil jeg ikke være instruktør lengre, så du bør vurdere å se etter en annen instruktør." 

Heheheheh ((((: 

Annonse

TJUESYV.

Stas med bursdag. Men hater (VIRKELIG HATER) oddetall og nå må jeg være 27 i ett helt år.  

GRATTIS! ;)

Sjefen for gruppetrening på sentret kjeftet på meg i dag totalt uten grunn, og jeg har vært misfornøyd en stund - så da fikk jeg nok. Sendte en relativt casual mail med "Forresten, så vil jeg ikke være instruktør lengre, så du bør vurdere å se etter en annen instruktør." 

Heheheheh ((((: 

trives man ikke så er det intet sted å tilbringe arbeidstid... kom deg unna og jobb for folk som setter pris på ditt vesen og kunnskap.

TJUESYV.

Stas med bursdag. Men hater (VIRKELIG HATER) oddetall og nå må jeg være 27 i ett helt år.  

men anyways så er det jo moro med bursdager vel :D   gratulerer med 27 ;)

TJUESYV.

Skjønner problemet, og føler med deg. Tror jeg er den eneste jeg vet  om som gleder meg litt i skjul til å bli 30 ^_^ Tallet 3 er det eneste oddetallet som fungerer i mitt hode, og 30 er et fint tall. Hilsen fornøyd 28-åring (y)