Gå til innhold

Barbering av hår på brøstet???


R.Gorbag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner at alle har sin preferanse, men jeg har alltid vært fascinert av mennesker som forventer at en mann skal være kroppshårfri.

Det er noe jeg ikke kommer til å skjønne heller, tror jeg.

Det er vel strengt tatt det samme som at mange forventer at kvinner skal være kroppshårsfri?

(eller, kanskje mer spesifikt kjønnshår og liknende)

((inb4 #notallmen))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så er jeg like fascinert over forventninger til kroppsfunksjoner/kropp generelt.

- Ingen raper

- Ingen promper. Noen gang. HVERT FALL ikke i senga (bitch pls :D )

- Ingen lager tyggelyder (eksklusivt smatting)

- Luktfrie føtter

- Luktfrie armhuler

- Kroppshår i alle former (ja, dere jenter med dunbart, det er helt normalt)

- osv osv osv

Mennesker er en biologisk maskin, med hundrevis av prosesser som gjør at vi beveger oss, avgir varme, lukter og kroppene våre ofte lager rare lyder. Altfor mange fora har tråder som "Does your boy(girl)friend fart in bed?", "Do you find queefs disgusting?", osv osv osv. Klart har vi to ekstreme motpoler, men man bør ha aksept for at selv om en gjør sitt beste mtp personlig hygiene o.l., så er det noen ganger jæææævlig deilig å slippe å gå på do og bare "let one rip" og komme seg videre gjennom dagen. Tilsvarende, ha kroppshår uten at verden går under av den grunn. Vi er menneskelige. Det er ikke alltid alt lar seg gjøre. Deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du skulle ville ha hårløst bryst tror jeg det er mye bedre å vokse enn å barbere.

Men djeez, folk her ass. Folk har selvfølgelig preferanser, og det er helt ok, og veldig lov. Akkurat som noen liker store pupper, noen liker store muskler, osv, så er det få folk som mener at en partner ha ditt eller datt. Og da tror jeg ogs ett veldig fåtall folk ditcher noen pga normal hårvekst (eller mangel på). Om en dame skulle finne ut at det er dealbreaker at jeg har hår på brystet eller ikke kan få skjegg kan 'a virkelig ha det så godt.

Men det lille håret jeg får på ryggen hater jeg virkelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skulle ville ha hårløst bryst tror jeg det er mye bedre å vokse enn å barbere.

Men djeez, folk her ass. Folk har selvfølgelig preferanser, og det er helt ok, og veldig lov. Akkurat som noen liker store pupper, noen liker store muskler, osv, så er det få folk som mener at en partner ha ditt eller datt. Og da tror jeg ogs ett veldig fåtall folk ditcher noen pga normal hårvekst (eller mangel på). Om en dame skulle finne ut at det er dealbreaker at jeg har hår på brystet eller ikke kan få skjegg kan 'a virkelig ha det så godt.

Men det lille håret jeg får på ryggen hater jeg virkelig :(

Jeg gikk flere ganger til salong for å vokse ryggen og nakken. Insane pain, spesielt i den tynne huden nedenfor bak ørene, og dunet som er nederst på ryggen. Kjennes ut som noen tar en glovarm stekepanne på huden. Tortur er det, og tror faktisk ikke jeg hadde klart det på brystet. Da ville jeg heller gått for laser. (Har kraftig hårvekst, så da blir smerten deretter)

Dessuten fikk jeg kviser som såvidt begynte å forsvinne rett før jeg måtte ha ny omgang tortur da håra vokste ut igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som typisk midtøsten dude så har jeg tett hårvekst fra hodet og ned til ankelen, og uheldigvis mye på rygg og skuldre. Bryr meg ikke om hva andre mener, men syns selv at hår på skuldre og ryggen er stygt, og særlig når jeg trener med singlet. Da kan jeg ikke se definisjonen i skuldrene (hehe). Bruker å shave ryggen og skuldrene, men da føler jeg at det ser unaturlig ut med mye hår på kasse og shavet rygg/skuldre, så ender opp med å shave kassa også... :p

Så rådet mitt er: gjør det du er mest komfortabel med. Ikke gjør det for damene eller andre sin skyld, gjør det for deg selv!

Btw: hvis man definerer "manndom" etter hårvekst, så har jeg såpass lang skjegg at jeg fortsatt er "innafor" :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk flere ganger til salong for å vokse ryggen og nakken. Insane pain, spesielt i den tynne huden nedenfor bak ørene, og dunet som er nederst på ryggen. Kjennes ut som noen tar en glovarm stekepanne på huden. Tortur er det, og tror faktisk ikke jeg hadde klart det på brystet. Da ville jeg heller gått for laser. (Har kraftig hårvektst, så da blir smerten deretter)

Dessuten fikk jeg kviser som såvidt begynte å forsvinne rett før jeg måtte ha ny omgang tortur da håra vokste ut igjen

Jeg har bare noen enkelthår på ryggen, så har egentlig aldri giddet å vokse. Eksen elsket å nappe det med pinsett, og det gikk for det meste greit, med unntak av de få nede på siden (mellom ribbeina og hoften). De gjorde jævlig vondt, men det var en grei ordning.

Edit: Skal kanskje nevnes at jeg er småfeit også, så bryr meg ikke så veldig mye om definisjon. Ser jo at for noen kan det være en grunn til å kvitte seg med år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som typisk midtøsten dude så har jeg tett hårvekst fra hodet og ned til ankelen, og uheldigvis mye på rygg og skuldre. Bryr meg ikke om hva andre mener, men syns selv at hår på skuldre og ryggen er stygt, og særlig når jeg trener med singlet. Da kan jeg ikke se definisjonen i skuldrene (hehe). Bruker å shave ryggen og skuldrene, men da føler jeg at det ser unaturlig ut med mye hår på kasse og shavet rygg/skuldre, så ender opp med å shave kassa også... :p

Så rådet mitt er: gjør det du er mest komfortabel med. Ikke gjør det for damene eller andre sin skyld, gjør det for deg selv!

Btw: hvis man definerer "manndom" etter hårvekst, så har jeg såpass lang skjegg at jeg fortsatt er "innafor" :roflmao:

Hvor ofte må du barbere brystet for at det skal holde seg glatt? Barberte brystet da jeg var 18, for da likte jeg det glatt, men hadde ikke like kraftig hårvekst på den tia. Allikevel så tok det ikke lange tida før det blei stubbete :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte må du barbere brystet for at det skal holde seg glatt? Barberte brystet da jeg var 18, for da likte jeg det glatt, men hadde ikke like kraftig hårvekst på den tia. Allikevel så tok det ikke lange tida før det blei stubbete :p

Nå har jeg ikke gjort det på noen måneder da, men skal jeg være glatt som på bildet til enhver tid, så må jeg shave iallefall to ganger i uka... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at alle har sin preferanse, men jeg har alltid vært fascinert av mennesker som forventer at en mann skal være kroppshårfri.

Det er noe jeg ikke kommer til å skjønne heller, tror jeg.

Ingen forventer at en mann skal være fri for kroppshår. Eksen min var svært hårete faktisk. Og røytet noe vanvittig. Men det gjorde meg ingenting fordi jeg brydde meg om fyren.

Men kan jeg velge...LITT mindre hår neste gang takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirkpirkpirk. Du skjønte GODT hva jeg mente. :dry:

Var ikke ment som pirking. Det er en vesentlig forskjell og hadde en slik besvarelse blitt gitt under evolusjons-biologien hadde det blitt feil. Men ja - skjønte selvsagt hva du mente for det er fort gjort å glippe sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ment som pirking. Det er en vesentlig forskjell og hadde en slik besvarelse blitt gitt under evolusjons-biologien hadde det blitt feil. Men ja - skjønte selvsagt hva du mente for det er fort gjort å glippe sånn. :)

Joda, er klar over at det hadde blitt stryk. Men siden hovedfokus her var hår og ikke evolusjonteori så valgte jeg å formulere meg på den måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...