Gå til innhold

Barbering av hår på brøstet???


R.Gorbag

Anbefalte innlegg

Alright, ettersom jeg bor temmelig i midten av denna planeten, hvor det å ha hår på brøstet ikke ser ut til å vaere saerlig populaert blant chicksa - har jeg nå gått til det drastiske skritt å barbere bort mine oppsparte brøst hår som dessuten var blitt alt for lange og grå grunnet fremskreden alder.

Så hva med dere fitness folk; barberer dere brøstet regelmessig og hva mener jentene; er dette bra eller dårlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker best en naturlig look på overkroppen på mannfolka, er man hårløs fra før får det gå, men litt hår er mest sexy syns jeg. Men det er godkjent å fjerne dersom det er helt tett pels over det hele. Uansett er det vel ikke dette jeg tenker mest over når t-skjorta (og alt annet) først har kommet av :)

(men hvis du barberer deg, så vil jeg helst ikke vite det, tanken på en mann som bruker mye tid på utseende er usexy for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig har jeg ikke ekstrem skjeggvekst noen steder på kroppen, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde forholdt meg til dette hvis jeg var mer ape enn det jeg er:).I min verden må menn få være menn hvis de har lyst til det. Så det å ta seg bryet med å barbere kroppen overlater jeg til damer/andre. Shaving av bryst og armhuler er i min verden ensbetydende med lav grad av manndighet. Mine 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det nødvendigvis være en fasit? Mennesker liker helt forskjellige ting. Kultur er premissene og som er i en dynamisk forandring. Jenter barberer ben og arm-hull. Det oppstår også stubber der. Å si at så fort det kommer stubber der så blir det usexy kan skape et press. Begge kjønnene stusser/tar bort kjønns-hår. Andre kulturer gjør en det ikke. Vi er mennesker, noen har mye hår på brystet andre har lite. Noen trives med det andre ikke.

Se på Ryan Giggs - som med største stolthet viste fram fuglebrystet sitt. Skulle tro noen hadde tapsert en teppe der.

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01903/19990414-shirt-off_1903129i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig har jeg ikke ekstrem skjeggvekst noen steder på kroppen, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde forholdt meg til dette hvis jeg var mer ape enn det jeg er:).I min verden må menn få være menn hvis de har lyst til det. Så det å ta seg bryet med å barbere kroppen overlater jeg til damer/andre. Shaving av bryst og armhuler er i min verden ensbetydende med lav grad av manndighet. Mine 2

Er alle svømmere umandige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det nødvendigvis være en fasit? Mennesker liker helt forskjellige ting. Kultur er premissene og som er i en dynamisk forandring.

Absolutt. Folk er forskjellige og man har ulike preferanser. Det er ingen fasit. Men TS spør jo nettopp om fitnessbloggens preferanser, så da får han svar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige smak er nok barsk fremfor pen, anyday. Men mest av alt synes jeg folk skal drite litt i hvordan andre vil at de skal se ut ... jada, utopi og alt det der, men det er virkelig på tide at man gir en real finger til andres forventninger av eget utseende. Heldigvis er det plass til både hårete og glatte menn (og kvinner) i denne verden, finnes jo folk som liker absolutt alt.

Diskusjonen om hva som er mandig eller ikke er jo evinnelig. Får jo titt og ofte bekymringsmelding selv fra enkelte venner som er bekymret for min egen femininitet pga. litt muskler. De er heldigvis ganske enkle å drite i.

Spørsmålet er jo egentlig hva du selv synes? Er det verdt all hasslet med barbering for å naile den potensielle drømmedama? Er hun egentlig drømmedama hvis hun ikke liker deg til tross for litt ragg? Vil brødrene noen gang finne spektralsteinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfjerning er helt OK. Men ikke barber på brystet, er jo ikke noe digg å kose med et bryst fullt av harde hårstubber. Prøv hårfjerningskrem eller mann deg opp å få det vokset bort varer mye lengre også

Voksing var en god ide ja! Hårene var blitt så lange at de stakk opp av t-skjorta og kilet meg på haka når jeg taster på PC-en så jeg måtte jo gjøre noe! Grå krøllete brøsthår står dessuten ikke saerlig høyt I kurs blant jentene her hvor jeg bor. Ikke skjegg heller forresten!

Hmmm, hva med å farge håra på brøstet da, er det mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...