Jump to content
Marte Elverum

RM utstyrsfritt 2015 Trondheim

Recommended Posts

29. august arrangerer KK-67 og Nidarø Styrkeløftklubb Midt-Norges første utstyrsfrie regionsmesterskap!

Dette blir absolutt noe å få med seg! Det ryktes blant annet at en god del landslagsutøvere kommer til å stille for å sjekke hvordan det ligger ann med raw-styrken :D

Kanskje har nettopp du lyst til å konkurrere i styrkeløft? Da er RM utstyrsfritt et perfekt mål! Ta kontakt med meg (i KK-67) eller Nidarø Styrkeløftklubb for å komme i gang med seriøst trening rettet mot styrkeløft :)

Join på facebook:

https://www.facebook.com/events/733018630109768/

Fortsetter under...

Det kan du se på protokoller fra tidligere stevner, ved å se hvor mange som stiller i ungdomskategorien :)

På nasjonalt utstyrsfritt i Oslo stilte det i underkant av 30 stykker (på tvers av vektklasser)

http://styrkeloft.no/resultatservice/?page=protokoll_vis&id=3093

På RM utstyrsfritt øst var det i underkant av 10. Så det varierer litt :)

Annonse

Jeg kommer muligens for å sette en liten norgesrekord :giggle:

Æ kjæm!

Er vel i hovedsak for region Midt-Norge, men er vel ikke umulig å søke disp for deltakelse! :) Region Øst har utstyrsfritt RM i regi av Askim i november i hvertfall, Aurelius.

Men kom til Trondheim læll, blir goood stemning og bra trøkk :D

Er vel i hovedsak for region Midt-Norge, men er vel ikke umulig å søke disp for deltakelse! :) Region Øst har utstyrsfritt RM i regi av Askim i november i hvertfall, Aurelius.

Men kom til Trondheim læll, blir goood stemning og bra trøkk :D

Jeg vet! Har allerede sjekka at jeg får løfte. Får delta, men får ikke plassering :)