Gå til innhold

Slik gikk jeg ned 55kg på 4 måneder


Andre Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Hei:) Veldig veldig godt jobbet, og dette kunne jeg tenke meg og prøve:) jeg lurer på om du kunne satt opp et skjema, sånn ca hva du spiste til hvert måltid? Hvor mange epler/ gulerøtter pr dag? Hvor mye pålegg og hva pr dag? osv...drakk du light produkter?? Takk:)

Er mye informasjon på forumet om hvordan utføre PFMS, epler gulrøtter brød og slikt er no,no. Light produkter er good stuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Veldig veldig godt jobbet, og dette kunne jeg tenke meg og prøve:) jeg lurer på om du kunne satt opp et skjema, sånn ca hva du spiste til hvert måltid? Hvor mange epler/ gulerøtter pr dag? Hvor mye pålegg og hva pr dag? osv...drakk du light produkter?? Takk:)

Spiste vel ca. 150-200g kjòtt per màltid. Drakk mye lightprodukter som Cola light of Fun light. I tillegg til dette sà var jeg veldig glad i à bruke kesam til nesten alle màltider. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Dette står det respekt av! Virkelig! Akkurat det jeg trengte å lese i dag :)

Hvordan taklet du "presset" i det sosiale? Var du veldig åpen til alle om hva du dreiv med og hvorfor? Og hvordan holdt du motivasjonen oppe hver dag? Leste et sted her at du hadde klart å holde deg unna utskeielser. Noe som er sinsykt bra gjort. Og spesielt de dagene motivasjonen ikke er på topp.

Du fikk iallefall løftet min motivasjon 20 hakk i dag!

Tusen takk for utrolig inspirerende lesing og lykke til videre (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Dette står det respekt av! Virkelig! Akkurat det jeg trengte å lese i dag :)

Hvordan taklet du "presset" i det sosiale? Var du veldig åpen til alle om hva du dreiv med og hvorfor? Og hvordan holdt du motivasjonen oppe hver dag? Leste et sted her at du hadde klart å holde deg unna utskeielser. Noe som er sinsykt bra gjort. Og spesielt de dagene motivasjonen ikke er på topp.

Du fikk iallefall løftet min motivasjon 20 hakk i dag!

Tusen takk for utrolig inspirerende lesing og lykke til videre (y)

Tusen takk SuperTinka!

Jeg var vel ærlig med hva jeg drev på med fra første stund, og brukte kritikken jeg fikk som motivasjon til å motbevise alle som sa jeg ikke kom til å klare det. Man kan vel si jeg gjorde det til en "konkurranse" med megselv. Det og resultatene jeg fikk når jeg veide meg var motivasjon i segselv. Etterhvert som andre enn meg begynte å se forskjellen ble det faktisk bare lettere!

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har fått en del spørsmål om hvordan jeg taklet søtsuget og hvordan formen er idag:

Når jeg fikk ekstra lyst på noe godt, pleide jeg ta en halv boks mager kesam med litt fun-light. Høres merkelig ut, men det er faktisk veldig godt. Trikset er å finne en smak du liker.

Du kan jo eventuelt prøve å lage litt "lavkarbo" kaker etc og unne deg et stykke eller to i helga for eksempel. Viktig og huske på at du lever livet ditt, og ikke bare dietten's liv!

Det minste jeg har veid etter dietten var 77kg. For øyeblikket veier jeg 84-85kg, men har fremdeles samme fett% (12-13). Oppskriften bak det er å være på en såkalt moderert diett. Den er ikke like ekstrem som før, men jeg ligger unna det meste av søtsaker etc. + mye trening.

Høres veldig kjedelig og kjipt ut, men tro meg, det blir lettere med tiden!

post-3345-14440885415959_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del spørsmål om hvordan jeg taklet søtsuget og hvordan formen er idag:

Når jeg fikk ekstra lyst på noe godt, pleide jeg ta en halv boks mager kesam med litt fun-light. Høres merkelig ut, men det er faktisk veldig godt. Trikset er å finne en smak du liker.

Du kan jo eventuelt prøve å lage litt "lavkarbo" kaker etc og unne deg et stykke eller to i helga for eksempel. Viktig og huske på at du lever livet ditt, og ikke bare dietten's liv!

Det minste jeg har veid etter dietten var 77kg. For øyeblikket veier jeg 84-85kg, men har fremdeles samme fett% (12-13). Oppskriften bak det er å være på en såkalt moderert diett. Den er ikke like ekstrem som før, men jeg ligger unna det meste av søtsaker etc. + mye trening.

Høres veldig kjedelig og kjipt ut, men tro meg, det blir lettere med tiden!

Takk for svar! Du er nok en STOR motivasjon for oss andre som også vil ned i vekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Stemmer det:) Du får si hei en gang ! Tusen takk :)

Ja jeg må gjøre det og gi deg klapp på skulderen! Fyy så sykt bra du gjorde det på kort tid! Når pleier du å trene da? :) må ses selvsagt og få til en økt sammen en dag :)! koselig å bli kjent med nye mennesker! Kan hende jeg har snakket med deg før uten å ha husket det... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må gjøre det og gi deg klapp på skulderen! Fyy så sykt bra du gjorde det på kort tid! Når pleier du å trene da? :) må ses selvsagt og få til en økt sammen en dag :)! koselig å bli kjent med nye mennesker! Kan hende jeg har snakket med deg før uten å ha husket det... haha

Varierer egentlig litt når jeg trener der. Spørs litt på når jeg trener kampsport. Men pleier være der etter 18:00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...