Gå til innhold

Hvem røyker?


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Er bare litt nysgjerrig. Jeg røyker ennå, den beste siggen er den rett etter trening. Men jeg blir litt ille berørt hvis noen fra treningen ser meg røyke, så jeg sniker meg litt vekk :D

Jeg røyker vel en 12 sigaretter om dagen, jeg var nede i 4 i fjor. P.g.a. mye hodetrøbbel siste året har jeg gått opp til 12, mye å tenke på, separert osv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Slutta da unga var små. Festrøyking etter det, men det ble litt mye festing… ikke for alkoholinntaket men som en unnskyldning for å røyke. 20 sigg og en pils…

Slutta helt for flere år siden, men snuser i mengder. Summen av laster er konstant. Har holdt nyttårsforsettet med å slutte å røyke når jeg kjører i fylla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Fatter'n hadde en fastlege som var like gammel som han selv. De holdt i lag som erteris i alle år. Begge røyka som skorsteiner. Lege'n hoppa i trepenalet før fatter'n, så han hadde de siste åra ørten nye fastleger. Bytta dem jevnt og trutt ut etter hvert som de tok opp røykeslutt med gammer'n.

Selv har jeg en fastlege som snuser, så det er ingen moralpreken der i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma har røyket siden hun var 18 år og pappa siden han var 13 år. Mamma sluttet cold turkey for 6-7 år siden pga astma, og pappa har vært "røykfri" i 2 år nå. Fint å skryte om på facebook når man er veldig flink til å festrøyke.

Og lillebror da. :cry: Startet da han var 14 år. Holder seg som regel til snus, men kan finne på å røyke om han er fri for snus.

Til tross for en nikotinglad familie, har jeg holdt meg unna - prøvde snus en gang da jeg var 16 år, men that's it. o-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har røyket siden hun var 18 år og pappa siden han var 13 år. Mamma sluttet cold turkey for 6-7 år siden pga astma, og pappa har vært "røykfri" i 2 år nå. Fint å skryte om på facebook når man er veldig flink til å festrøyke.

Og lillebror da. :cry: Startet da han var 14 år. Holder seg som regel til snus, men kan finne på å røyke om han er fri for snus.

Til tross for en nikotinglad familie, har jeg holdt meg unna - prøvde snus en gang da jeg var 16 år, men that's it. o-o

Ikke verst! Du burde jo ha røykt som en skorstein du nå :) Jeg har planer om å slutte, altså...men ikke ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...