Gå til innhold

Hvordan slanke en 13åring?


Anbefalte innlegg

Som 13 åring slet jeg selv med kraftig overvekt. Det som hjalp meg var å ha noen å trene med samt helt enkle triks.

1.Spis til du er mett, 1 porsjon til middag, kvelds å frokost er mer enn nok.

2 søtsaker kun på lørdager.

3. Tren ofte å regelmessig. Siden hun er relativt kraftig nå er gåturer/lett løping å foretrekke. Vil nok være til stor hjelp for henne om du er med på disse turene, i hvertfall i starten.

Positivt at du vil hjelpe henne. Å slanke meg 30 kg som 13 åring var en lifechanger for meg. Kan fint bli det for henne også så lenge støtteapparatet er bra. PS jeg syns at det er helt greit å slanke barn så lenge de er enig (13 åringer er begynnende ungdom, tror hu vet selv hva hu vil) å så lenge det benyttes en sunn å rolig tilnærming. Hu er heldig som har deg

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS ofte( kanskje ca alltid) vil familie motvirke vektnedgang. Gjerne med at de prøver å være "snille" å maser om at en skal spise mer osv. Fin bonus om foreldrene blir med på at de ikke skal presse jenta i mat, samt flere porsjoner, slik god norsk skikk ofte krever. Selv tok mor meg med til legen fordi hu trodde jeg var anorektisk når jeg nektet å spise kaker og dritt, samt drikke brus å juice. Legen holdt heldigvis med meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle! Jeg ville gjerne svart med en kommentar til hver av dere, men jeg har ikke tid akkuratt nå. Er mye jeg har fått av dere som jeg kan tenke over å bruke i min ferd :) Det er så mange gode poeng og tips jeg gjerne ikke har tenkt helt over, og jeg føler at dere bryr dere genuint om at hun skal ha det bra! Fikk litt mer troen på at det kan gå nå, og den troen er det vel ganske viktig at coach'en har;) (y):):playful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...