Gå til innhold

Hvor lang er egentlig en vanlig penis?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har aldri skjønt meg på gutters behov for å si størrelsen over nettet. Men det er vel kanskje en mulighet til å få utløp for sitt ego. Et spørsmål til jentene her; er det sånn at dere sitter og tenker "knis, han har over snittet stor, han tar jeg kontakt med!!" når dere ser gutter fortelle om størrelsen sin?

"Takler du mine 30 cm??"

"Jeg synes sånne diskusjoner tåpelige Btw, har 25 cm og ingen har klaget ennå. Ikke at jeg har noen grunn til å fortelle andre om størrelsen min, men jeg gjorde det likevel jeg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt meg på gutters behov for å si størrelsen over nettet. Men det er vel kanskje en mulighet til å få utløp for sitt ego. Et spørsmål til jentene her; er det sånn at dere sitter og tenker "knis, han har over snittet stor, han tar jeg kontakt med!!" når dere ser gutter fortelle om størrelsen sin?

"Takler du mine 30 cm??"

"Jeg synes sånne diskusjoner tåpelige Btw, har 25 cm og ingen har klaget ennå. Ikke at jeg har noen grunn til å fortelle andre om størrelsen min, men jeg gjorde det likevel jeg."

Jeg finner det påfallende at i stort sett alle slike diskusjoner så er de aller fleste av mennene 17cm+, mens vi av statistikken ser at 95-persentilet starter på ~16cm. Dermed må det være enten mye kreativ måling ute og går i slike diskusjoner, eller mye regelrett løgn.

For øvrig, hvis noen vil vite min størrelse får de komme og undersøke selv. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig en ganske morsom tråd å følge med på, synes jo det er en hel del hveldi sosialt korrekte mennesker her på Fitnessbloggen som virker som de gjerne skremmer med hvilke båser folk havner i om de skulle uttrykke a eller b. Ser for meg at det er en del tilfeller av "gjesp dette temaet er hveldi uinterressant", mens de sitter hjemme og kontrollmåler. Så hvordan løser man da situasjonen politisk korrekt sett om man ender trygt oppe på 100% på begge skalaene og egentlig føler seg temmelig happy? Kake? Poste det på Fitnessbloggen forkledd som en vittig kommentar uten nevneverdig poeng? Arrangere FBmeeting for oss over snittet? Ringe mamma og pappa for å takke? Det er som å være ett råskinn i Sudoku, være medlem av mensa eller sitte i familieselskap etter å ha persa i knebøy: Hold det for deg selv. Kjedelig verden... kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...