Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Når pop-up ads på mobil og pc sier at det er "kåte jenter klare for et knull i kveld", snakker de om dere ? :p

#stayhorny

Edit: forventer at dere overser det faktum at jeg antagelig får disse reklamene fordi jeg har vært inne på voksensider..

Nei, er du gal??Jeg er prippen som få. Men liker å glo litt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå som jeg har gått litt inn i meg selv så er det mere det lave selvbildet og den sosiale angsten hans som gjør han utilnærmelig. Som en festning. Det er egentlig ikke prippenhet som sådan.

Vi snakker om vennen min altså :jimlad:

Det er jo derfor vi har alkohol......kan du fortelle vennen din.

Spøk til side...sosial angst og lavt selvbilde har nærmest blitt en folkesykdom har jeg inntrykk av.

Uten at jeg helt vet hvorfor. =(

Det stilles vel for mange krav til utseende, jobb/utdanning og Gudfadervethva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvbilde er oppskrytt. Sosial angst er mer hvordan man tåler å få kritikk på egen person å gjøre. Kritikk på noe du gjør eller noe du ikke er flink til tåler folk som regel for det kan du endre/gjøre bedre/slutte med... Et nei er som regel en implisitt kritikk på deg, om du tåler å motta den eller ikke utgjør sosial angst eller ikke. Endre personlighet, utseende ol. er langt i fra umulig, men noe av det vanskeligste du gjør. Det fine som er med alkohol er at kritisk sans både om andre og deg selv blir redusert kraftig.

Fra off topic til on topic. Nå har jeg riktignok dame, men å titte bortpå noen som ikke akkurat var bakerst i køen når de delte ut gener, har skjedd opp til flere ganger. Har ferska noen som har gjort det på meg? Noen få ganger, som regel antar jeg at det er løftet eller teknikken/mangelen på teknikken de ser på. Livet er for kort til å tenke på hva andre tenker om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...