Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stirring er ikke bra, i dyreverdenen blir det sett på som et forvarsel til angrep- det samme er det jo av og til for oss mennesker også. Men man må kunne tillate seg et lite blikk i ny og ne- men ikke la det vare mer enn si 2 sekunder dersom øynene møtes. Møtes de ikke kan du stirre lengre :D Slik tenker jeg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik det er. LIte attraktive menn er creepy når de glaner. Kjekke menn slipper unna med det. Never forget what you are, for surely the world will not.

Tinder match ratioen min forteller meg at jeg ikke er spesielt attraktiv :p Men verden for bare se til faen og flytte seg, for eg skal finne en bra dame til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Ja, tror det er ganske vanlig å bli tiltrukket av yngre mennesker. Selv er jeg 40 og det hender at jeg finner menn i 20-årene svært attraktive. Men så tenker jeg på hvordan det ville ha vært å være i et forhold med en så mye yngre mann og det er da jeg snur blikket. Og "one-night" stands er jeg for gammel til nå, man er da mor og må holde en viss standard :D

Unga mine fortalte meg at det er en formel for gamle griser. Det er din alder delt på 2 også legger du til 7. Summen er grenseverdien. Under, så er vi gutta gammel gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet du hvordan alle gutter, som trener i samme lokale hvor det er jenter( i tajts/yogatajts/stramme klær), har det på trening.

Jeg liker ikke tanken på at jeg blir beglodd når jeg trener... Stort satt "zoner jeg ut". Men noen ganger så er jeg "tilbake i verden", og ser hvor mange som stirrer...særlig via speilene. USJ.

(og ja, glaner jeg og. Særlig på de som har fin rumpe (jenter), heite flotte menn, forjævli teknikk eller er kjempesterk/trent. (fasinasjon). Særlig når jeg er på mølla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Isåfall er en gutt på 14 gammel gris når han finner seg jente på 14.

Du, da skarpingen. Skal du nå leke deg med kalkisen? ;)

Det er vel ingen fedre som lar en kvisete 14 åring få klå på dattera si, da må man sette seg i respekt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det beste for meg er å fokusere på kosthold, trening og rikelig med innhold i dagen (jeg er arbeidsledig). Ikke tenke eller se på damer hverken på treningsstudio eller ute. Ute av syne, ute av sinn. Da merker jeg at jeg blir lykkeligere. Det EKTE livet er disse andre tingene, ikke fokus på kjæreste eller sex. For meg er det bare fordeler med å late om jenter ikke eksisterer :)

En veldig passiv og destruktiv holdning du har, som du til slutt vil angre på.

life-is-an-echo-what-goes-around-comes-around.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sunt å ha den holdningen at man ikke er komplett uten sex og partner. At man ikke er noe uten. Det er slik jeg føler det nå. Det er mye viktigere å jobbe med. Det er min prioritet nå å få opp selvtilliten og jobbe med seg selv slik at jeg trives i eget skinn. Som man sier:

"External Factors That Affect Happiness Are Only Temporary"

Så hva hvis de ytre lykkefaktorene forsvinner en dag? Da bør man ha gode grunnpillarer inni seg som er nok til at man trives.

Enig. Lykkelige, følelsesmessig stabile mennesker blir vi når vi dekker våre psykologiske behov for trygghet, selvbilde, frihet og tilhørighet. Alt dette kan enten oppfylles på egenhånd eller med gode venner/nettverk. Gjensidig avhengighet av en partner for å oppfylle disse behovene leder ikke til noe sunt forhold - sex er heller ikke noe godt verktøy for å bøte på eventuelle savn/mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sunt å ha den holdningen at man ikke er komplett uten sex og partner. At man ikke er noe uten. Det er slik jeg føler det nå. Det er mye viktigere å jobbe med dette i første rekke. Å få opp selvtilliten og jobbe med seg selv slik at jeg trives i eget skinn. Som man sier:

"External Factors That Affect Happiness Are Only Temporary"

Så hva hvis de ytre lykkefaktorene forsvinner en dag? Da bør man ha gode grunnpillarer inni seg som er nok til at man trives uten de. Å være avhenging av andre for at man liker seg selv og er lykkelig er helt feil ifølge mine prinsipper.

http://www.seductionscience.com/2012/girlfriend-wont-make-you-happy-coolidge-effect/

Hvem har sagt at man ikke er noe uten en partner? Slik jeg leser innleggene virker det bare som folk mener å si at flørt, sex, forhold ect kan være berikende og fylt med glede og spenning. Jeg forstår at det går an å ikke bry seg om det/ikke ønske det. Men jeg synes det virker som det egentlig ikke er tilfelle hos deg. Spesielt når du sier at jenter går med en gang de blir snakket til og at de ikke er interessert i menn over en viss alder. Likevel sier du at du aldri har prøvd. For meg virker det som du sier at det er håpløst, hvilket jeg ikke tolker som at du er 100% tilfreds. Meget mulig jeg tar feil. Kjenner deg jo tross alt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 40 år uten å akseptere seg som et seksuelt vesen. Jeg har heller aldri hatt en kjæreste, sex eller kysset. Jeg er ikke sterk nok til å ta opp kampen med dette og forandre meg. Det blir som å innta en rolle jeg aldri har vært. Da er det lettere og mer behagelig å fokusere på helse og trening.

Da gjør du det som gjør deg lykkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...