Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker ikke hvor jeg leste det, men var visst 'forsket' på, på en eller annen måte; Når det var fine jenter/damer på trening, så kunne gutta yte opptil 20% ekstra, fordi de klarte å få en ekstra boost, de normalt ikke ville fått hvis det ikke var jenter der.

Gjelder vel andre veien også da :)

Dette tror jeg stemmer. Kom nettopp hjem fra trening selv og det var ingen lekkerbiskener der i dag, triste greier. Det kommer litt an på dagsformen min, noen dager er jeg tullete og blir distrahert av pene menn på trening...Andre dager har jeg mer pågangsmot og gjør en kanonøkt nettopp fordi det er pene menn der (som jeg vil imponere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er strengt tatt ikke helt det samme problemet som gutter sliter med til vanlig, med mindre vedkommende er Justin Bieber eller noe sånt. Forskjellen ligger i at hun kan gå bort og si "pul meg" og så skjer det på dassen 3 minutter senere. Som er hva jeg ville gjort om jeg var henne, så får hun det ut av systemet og kan trene videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strengt tatt ikke helt det samme problemet som gutter sliter med til vanlig, med mindre vedkommende er Justin Bieber eller noe sånt. Forskjellen ligger i at hun kan gå bort og si "pul meg" og så skjer det på dassen 3 minutter senere. Som er hva jeg ville gjort om jeg var henne, så får hun det ut av systemet og kan trene videre.

Hahaha! Huff, hva har jeg stelt i stand her inne...har mest lyst til å slette hele greien og gi meg selv en ny fresh start her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...