Gå til innhold

Blir distrahert av hete menn på trening


SixpackJegeren

Anbefalte innlegg

Glemmer helt at det er andre folk på treningsstudioet. Så blir lite distrahert av det.

Selvsagt tar jeg en ekstra titt hvis det dukker opp en fantastisk kropp, enten det er mann eller kvinne.. må jo beundre resultatet av hardt arbeid.

Det jeg syntes er distraherende er når noen plutselig tar meg på ryggen eller noe o_O faller helt ut.

Plutselig tar deg på ryggen, jaha? Fortell mer? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren hardere/ tyngre/ oftere.

Klarer du legge merke til hva andre gjør/tar seg ut/ har på seg så tar du neppe i nok :p

Tja...

Ikke helt enig.

På BSK finnes det en del sterke - og heite - jenter. Som det jo etterhvert gjør i de fleste styrkeløftklubber. For min egen del, så må jeg si at det er - nerdete som jeg er - først og fremst den tekniske løsningen av løftinga som gjør at jeg stirrer, måper og ja, blir, ehh.. skal vi si inspirert?

Så jo - jeg følger med og legger veldig godt merke til hva andre gjør. Etter mitt skjønn, så er jenter generelt (de som har holdt på en stund og er dedikert til styrkeløft), mye flinkere teknisk, sluntrer mindre unna de "kjedelige" støtteøvelsene og det er mer å lære bare av å følge med på løftinga deres enn å se på en random-sterk-gutt.

Kroppslige forskjeller - altså jenter har omtrent samme muskelmasse som gutter på underkroppen, mens gutter er større i overkroppen. Jenter har oftest lengre bein enn gutta - dette gjør at en ikke helt kan emulere jenters tekniske løsninger over på egen løfting - men det er MYE å lære av jenter med god teknikk, selv om de skulle løfte kun halvparten av hva en selv gjør.

Så jeg kan bli helst lamslått av tekniske perfeksjonister av typen "heite jenter" - men det at de faktisk er heite, tenker jeg ikke på.

Ehhh... joda, jeg gjør jo det da, men, ehh... du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

Ikke helt enig.

På BSK finnes det en del sterke - og heite - jenter. Som det jo etterhvert gjør i de fleste styrkeløftklubber. For min egen del, så må jeg si at det er - nerdete som jeg er - først og fremst den tekniske løsningen av løftinga som gjør at jeg stirrer, måper og ja, blir, ehh.. skal vi si inspirert?

Så jo - jeg følger med og legger veldig godt merke til hva andre gjør. Etter mitt skjønn, så er jenter generelt (de som har holdt på en stund og er dedikert til styrkeløft), mye flinkere teknisk, sluntrer mindre unna de "kjedelige" støtteøvelsene og det er mer å lære bare av å følge med på løftinga deres enn å se på en random-sterk-gutt.

Kroppslige forskjeller - altså jenter har omtrent samme muskelmasse som gutter på underkroppen, mens gutter er større i overkroppen. Jenter har oftest lengre bein enn gutta - dette gjør at en ikke helt kan emulere jenters tekniske løsninger over på egen løfting - men det er MYE å lære av jenter med god teknikk, selv om de skulle løfte kun halvparten av hva en selv gjør.

Så jeg kan bli helst lamslått av tekniske perfeksjonister av typen "heite jenter" - men det at de faktisk er heite, tenker jeg ikke på.

Ehhh... joda, jeg gjør jo det da, men, ehh... du skjønner hva jeg mener.

Du tenker ALT for avansert for meg :p Og etter første post å nevne, så sa ikke trådstarter at det var teknikken som ble studert, mer alt det andre. Å joda, har dager der jeg selv kan pause mer enn jeg trener, men får stort sett jobben gjort selv om det i dagene kan ta nesten dobbelt så lang tid som planlagt.

Artig å studere andres teknikk, men jeg sammenligner stort sett deres teknikk mot min egen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...etter første post å nevne, så sa ikke trådstarter at det var teknikken som ble studert, mer alt det andre. Å joda, har dager der jeg selv kan pause mer enn jeg trener, men får stort sett jobben gjort selv om det i dagene kan ta nesten dobbelt så lang tid som planlagt.

Artig å studere andres teknikk, men jeg sammenligner stort sett deres teknikk mot min egen :)

Enig i alt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer helt at det er andre folk på treningsstudioet. Så blir lite distrahert av det.

Selvsagt tar jeg en ekstra titt hvis det dukker opp en fantastisk kropp, enten det er mann eller kvinne.. må jo beundre resultatet av hardt arbeid.

Det jeg syntes er distraherende er når noen plutselig tar meg på ryggen eller noe o_O faller helt ut.

Tar deg på ryggen...? Tell me more, hvor skjer dette? Hva skulle jeg ikke ha gitt for å bli tatt på ryggen av et par som trener der jeg går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tipper yogamatte, eller kanskje til og med på en stepkasse :playful:

Stort sett skjer det når jeg bokser mot boksesekken :p

Umulig å få kontakt med med med på treningsstudio ved å snakke til meg. Så de pleier å ta på meg for å få oppmerksomheten min lenge nok til å få sagt hva de ønsker å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt om det er et nydelige mannebein i området, da perser jeg alltid:D Egentlig burde jeg leid inn en kjekk PT, eller bare en kjekk mann som kan følge etter meg på trening. Hadde sikkert blitt helt rå dao-o

MEN blir faktisk mer ufokusert/imponert/forstyrret om det kommer inn en flott dame som ser sterk ut. Det er mangelvare på senteret jeg trener. Da har jeg dårlig fokus og har mest lyst til å bare stirre/prate med henne.. #nohomo

Jo, det gir innimellom litt ekstra guts når det er lekkerbiskener i lokalet. men når det er for mange av dem blir jeg nesten svimmel og mister helt fokus. Tror jeg bare trenger en date, jeg! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt om det er et nydelige mannebein i området, da perser jeg alltid:D Egentlig burde jeg leid inn en kjekk PT, eller bare en kjekk mann som kan følge etter meg på trening. Hadde sikkert blitt helt rå dao-o

MEN blir faktisk mer ufokusert/imponert/forstyrret om det kommer inn en flott dame som ser sterk ut. Det er mangelvare på senteret jeg trener. Da har jeg dårlig fokus og har mest lyst til å bare stirre/prate med henne.. #nohomo

hva med en tjukk å skjegget dude som kan stå i veien så man slipper se de hønksa?

if so i will take one for the team ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...