Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri egentlig hatt noe ønske om dame, men ender alltid opp i et langvarig forhold likevel. Hvis jeg holder ut i samme rom som deg dag etter dag uten å ville spise 25g paracet til middag er du.. ok.

Nærer stort behov for å sitte alene og utfolde meg kreativt eller intellektuelt, og anser ditt bidrag til dette for å være mindreverdig. Krever alltid perfeksjon av meg selv, forventer kun skuffelse av andre.

Har lenge næret en ghandi-aktig toleranse for det meste av uforsonlige karaktertrekk, men merker et latent raseri på nippet til drapslyst over mennesker som er uproduktive eller skylder på andre for sine egne feil og fraskriver seg ansvar. Har dessuten smerterlig lav toleranse for konformister og dilettanter, dem som forveksler følelser og fakta, typisk dem på venstre side av det politiske spekteret, samt likes-horer og fjellhipstere.

Forventer at du også er høyt utdannet i et "gløshaugenfag", jobber i det private, tjener over 1 mill i året og kan ta vare på deg selv. Hvis du virkelig ønsker likestilling kan du bære posene dine hjem fra rema1000 selv, hvis ikke er du en salatbarfeminist og en hykler.

Forøvrig er det best at du ikke åpner munnen, for du er uendelig mye mer spennende før vi blir kjent og jeg fortsatt kan projisere alle mine naive illusjoner om hvordan du kan være over på deg.

Foretrekker jenter som viser sterkt positiv anabolisme, hip/waist-ratio på 0.6-0.7 og iq over 120.

Selv er jeg depressiv, nevrotisk, arbeidsnarkoman og perfeksjonist. Jeg blir sint av å måtte ta ferie og får høy puls av å "slappe av". Hvorfor dra til syden når det er raskere og rimeligere å gå i solarium og drikke laksérolje?

På pluss-siden er jeg høy, godt trent, smart, kunstnerisk og rik.

Er du han duden som var samme hu blonde dama på oljebarna?

http://www.vgtv.no/#!/video/106790/oljebarna-perfekt

Sara Benedicte trener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fader, så hårsår du var da?

For å svare på ditt første spm : ja og nei. Du kan finne menn som liker deg, men kanskje de ikke er så fan av tattisen din? Du er vel mere enn en tattis? Sjansen er ganske stor for at en voksen mann som ikke har tatoveringer heller ikke er så blodfan av tatoveringer.

Andre spm: jeg vet ikke, har de det??

Absolutt ikke hårsår (blir gjerne dradd litt i håret jeg) - bare stusset litt over logikken din i tidligere poster. Men du beskrev mye bedre hva du faktisk mente nå - og det godtar jeg, selv om jeg personlig ikke er så redd for at menn skal avskrive meg fordi jeg ser ut som jeg gjør.

Det ser ut til å være en del som tror at fordi jeg har tattis/piercing så må jeg nødvendigvis bare like de som har det samme, eller det kun er personer som også har det som liker meg. Min erfaring er helt motstatt og jeg håper at folk kan slutte å dømme så fælt ut fra det ytre - kanke alle bare være venner? (og kjærester?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 19 år som kommer med en hel del ekstra bagasje og strila mål. Er ikke blant jentene som bruker flere timer på badet (jo, når jeg skal ut på fest/gøy dessverre) og ender som regel opp med å gå på jobb/skole usminket og sparkle trynet på 5 min om jeg skal noe etter på. Har forøvrig også klippet håret mitt nokså kort grunnet at jeg ikke orket å style det lange håret mitt hver dag, så endte opp i heste hale. Kroppen bærer preg av litt ekstra julefett for tiden, og puppene er ueksisterende.

Har en stillingsprosent på 115-120(?) og et alt for livlig sosial liv (om man kan kalle ørten tusen kaffe dater det da) så det blir nok dessverre ikke så mye tid til deg. Jeg er enten super veldig sjenert og klein, eller alt for utadvendt - helt etter dags humøret. Har for tiden 12 piercinger og 3 tattoveringer, noe som kan skremme bort en og en hver. Planlegger å bli ganske heavy inked. Spiller også veldig på det røffe immaget. Jeg er hun som alltid har sterke meninger å ytre, spiller på å være selvstendig og kald - men egentlig er jeg overfølsom og skikkelig kosete.

Humøret mitt fungerer som en yoyo. Du må konstant passe på at jeg får i meg nok mat og drikke, dessuten være veldig på vakt dersom jeg er trøtt eller syk. Mest sannsynlig vil jeg også noen ganger kreve at du skal være tankeleser, og skjønne deg på alt som foregår i min forskrudde lille verden. Jeg er rastløs og må stort sett alltid ha noe å gjøre på. Spiser deg ut av huset og prioriterer treningen min foran deg.

Eventuell partner må være veldig tolerant, være veldig aktiv ++ alle de vanlige tingene.

post-35228-14440997896344_thumb.jpg

fordel at du foretrekker rare snapper foran sexy undertøysbilder osv.

post-35228-14440997893101_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg leste hele..Og tenkte; Oiiiii:happy: Dårlig gjort...:arghh:

Fortsatt på vennemarkedet, da ;)

Singellivet passet meg ikke sånn kjempebra. Hater å avvise folk, spesielt hvis de har blitt knyttet til meg...å såre noen som er glad i meg er det værste jeg vet...

Så er glad jeg har funnet sammen med en fantastisk jente nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du etter et kvinnfolk som er stivpyntet, sminket og sexy døgnet rundt, ler jeg deg i trynet. Jeg raper høyere enn deg, og hører ofte at jeg er lite ladylike. Jeg synes du er dum hvis du sikler etter bimboer, slik som de fleste andre menn, så vi sparer oss for stresset og kutter av her.

Jeg er flinkere til å snakke med katter enn med barn. Har aldri skiftet bleie, og får umiddelbar hodepine av skrikerunger. Jeg kan til nøds sette på en film hvis jeg må være i samme rom som barn, men ikke forvent at jeg er (eller blir) komfortabel rundt dem. Ever.

Blir fort sliten av å være sosial, spesielt rundt energikrevende, selvopptatte, og masete folk. Jeg blir utilpass av lengre middager og anstrengte samtaler. Noen ser en verdi i å være bestevenn med så mange som mulig, gå ut hver helg, mingle med uintelligente folk, og sladre om andres liv, men jeg blir ør i hodet av det. Jeg har alltid vært en ensom ulv, og er selektiv når det gjelder hvem jeg gidder å bruke tiden min på. Du er kanskje den som kommer gjennom nåløyet.

Knytter meg ekstremt sakte til folk, og kommer mest sannsynlig aldri til å stole helt på noen. Du er god om du klarer å få meg til å åpne meg for deg, eller fortelle deg hva jeg egentlig føler og tenker. Du kan også forvente å noen ganger finne meg grinende på rommet, tilsynelatende uten grunn, da jeg ofte føler at både jeg og verden er helt håpløs. Jeg er alltid i utvikling, er selvkritisk, og blir aldri god nok for meg selv – så jeg blir nok aldri god nok for deg heller.

Kan bli veldig selskapssyk hvis jeg er med en fyr jeg faktisk liker. Som nevnt, jeg investerer sjelden mye tid i noen, så da får du plutselig veldig mye kjærlighet. Sikkert mer kjærlighet enn du har fått til sammen hele livet ditt. Du kommer sikkert til å gå lei av behovet mitt for mer kos og mer sex. Jeg er en av de få som fortsatt har troen på ”till death do us part” og monogami. Med andre ord: Jeg burde vært født som en disneyprinsesse (men pokemonmester ville også gått).

Er temperamentsfull og energisk, og fyrer meg lett opp hvis noe plager eller irriterer meg, spesielt når jeg ikke får til noe. Kommer sikkert til å dø av høyt blodtrykk før jeg er 40, altså i den alderen hvor du plutselig vil ha barn med meg allikevel. Win-win!

PS. Du kan ikke være mørkhudet, og for all del ikke muslim – da gjør pappa meg arveløs. Hvis du skal være god nok for meg, i følge ham, bør du være glad i penger, matematikk, og øl, og være høyt utdannet. Pappas kriterier<3

Pokker. Jeg er drøyt ærlig her.

Utfordrer Amba til å skrive en kleinere annonse enn meg <3

Flott skrevet :) greit å se at ikke bare jeg er så fantasifull scyther, håper Amba tar utfordringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg kan ikke en gang se komfortsonen min herfra, men skitt au - here goes:

32 år gammel beslutningsvegrende prokrastinator som er allergisk mot å gjøre ferdig påbegynte prosjekter. Jeg har hylla full av halvspilte spill, iPaden full av bøker jeg har kommet halvveis gjennom, jeg kan nesten spille gitar og jeg befinner meg i en evig fluks mellom å ville slanke vekk pondusen og å øke i størrelse og styrke.

Ironi og sarkasme er mine primære språklige virkemilder både skriftlig og muntlig, og jeg bruker humor (sotsvart, sådan) som både våpen og skjold. Jeg er sta som en geitebukk når jeg først har gjort meg opp en mening om hva jeg vil, og mener jeg at jeg har rett i noe så kan jeg være vanskelig å ha med å gjøre. I perioder orker jeg ikke ha noe med andre mennesker å gjøre, mens i andre perioder søker jeg meg til det.

Jeg er også generelt sett godlynnet, lett omgjengelig og diplomatisk. Jeg vil gjerne tro det beste om folk, men holder en armlengdes avstand for sikkerhets skyld. Jeg liker å kose. Jeg er BDSM-er og polyamorøs. Jeg trives like godt i pysjbukse som i dress. Jeg er Apple- og Sony-fanboy, men har en Samsung-TV. Jeg sliter med å koble av og gire ned.

Jeg liker også - en sjelden gang i blant - å vinke farvel til komfortsonen og gjøre noe helsprøtt, som f.eks. å legge ut om personlige, nære ting på et forum fullt av fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordrer Amba til å skrive en kleinere annonse enn meg <3

Men i alle helvetter..

Nå har du satt meg i en vrien situasjon her Schyter. Jeg kan jo ikke feige ut på direkte offentlig oppfordring. Det svir for mye i æren. Men på den andre siden; at Amba legger ut en kontaktannonse uten å lyge, kommer til å være omtrent like vellykket som Maos Store Sprang Framover i 1958...

Du fikk meg til å tenke litt dog. Jeg begynte til og med å skrive ned noen linjer om meg selv. Men det ble for tøft Schyter. Det ble for tøft. Midt uti andre avsnitt ble jeg overrumplet av en latter som var så syk, så hodeavrykkende gal, at jeg ikke kunne fatte at den var produsert av mitt eget stemmebånd. Lattertårene trillet ikke; de fosset ut, med slik kraft at et trykkluftbor ville gått på rommet og skammet seg til sammenligning. Faktisk var rekylen så kraftig at jeg nesten knakk nakken da jeg ble slengt i gulvet med hodet først. Close but yet so far. Latteren stilnet brått, og gikk over i stille gråt. Jeg ble liggende i forsterstilling til jeg hadde mistet all følelse for rom og tid, og det er derfor jeg svarer så sent.

Så.. Jeg har kommet opp med et kompromiss. Vi kan ikke ha noe av at alle leserne på denne tråden begår kollektivt selvmord i depressive anfall over hele landet. Jeg kjenner for få her inne til å vite om de fortjener det eller ikke, og, for å være ærlig, jeg gidder ikke alt det papirarbeidet jeg fikk slengt etter meg av politiet sist gang. Dessuten har jeg nok på samvittigheten allerede. Jeg kommer med andre ord ikke til å skrive noe om meg selv, men jeg kan godt skrive noen stikkord om hva jeg ser etter i en potensiell partner.

Ambas definisjon av girl-friend material:

Fysikk:

Du er jente

Du er søt

Du har #Datass

Du er lavere enn Amba

Du løfter mindre enn Amba

Det er godt mulig du ikke er norsk, men om du er norsk er du sannsynligvis brunette.

Personlige egenskaper:

Du er intelligent (kanskje viktigste på hele listen etter #Datass?)

Du liker å lage mat

Du liker å trene

Du er ikke mer glad i Amba enn Amba er i deg

Du har god humor

Du har ære

Du er ikke så overfladisk

Du liker dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kan jeg jo ta for meg en par ting relatert til helsetilstanden min, her er ett knippe ting jeg er allergisk mot:

- FrP / Sittende regjering

- Arroganse

- Janteloven

- Kunnskapsløse/uintelligente synsere

- Dømme andre på mangelfullt grunnlag

- Overdreven fokus på selvhevdelse

- Mennesker som ikke brenner for noe som helst/mangler interresser

- Jenter som bruker beilere som nære venner pga behov for selvbekreftelser

- Høyt bekreftelsbehov generelt (jeg bryr meg pent lite om hva utenforstående tenker om meg)

- Mennesker som tror negativ forsterkning er motiverende

- Uselvstendighet

- Upålitelighet/uærlighet

- Barn (dvs, barn liker meg, jeg liker de, sålenge de ikke er mine egne)

Enkelte ting på listen her tilsvarer automatisk diskvalifikasjon, som f.eks punktet om FrP. DA har vi kanskje silt ut noen allerede? Bra!

Tror du og jeg kunne hatt et fint love/hate relationship.

Fet skrift: Ting som beskriver meg.

Undertittel: allergi jeg støtter.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du kommer til å sitte med stjerner i øynene mens jeg snakker om pasienters særdeles avvikende blodgass på en Knut Jørgen Røed Ødegaard-måte ved kjøkkenbordet, er det bare å søke om fri fra turnusen og finne frem den hvite kjolen.

Jeg trenger ikke hvit kjole, kan dra meg meg noe schvært fra fellesvaskeriet.

Edit: Men ikke noe grønt, anestesien blir så pissy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. ß brukes etter diftonger og lange vokaler, her e-en og i-en korte, så ss er riktig.

Neeein, det er en konspirasjon! Du er en virkelig Bessewisser... :(

Da er det bare å sette seg ned og forsøke å finne ut hvorfor man bruker det i Straße men ikke i Besser, hmm, er 'a' virkelig lengre enn 'e'. :coffee:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...