Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mann i slutten av 30-årene med langt fremskredet hårtap, tatoveringer, skjegg og kontaktlinser. Til tider svært selvsentrert og selvopptatt, og kjøper blomster i ny og ne. Flink på kjøkkenet og når det gjelder klesvask, oppvask og sammenbretting av klær. Ikke fullt så flink på generell ryddighet. Vet å kle seg når han må, men som regel ender det opp i jeans og (metal) band-skjorter. Tidvis opptatt av sære emner og har en sterk tendens til å være bedreviter. Et oppkomme av totalt unødvendig informasjon. Også kjent for å få i seg tre øl for mye av og til, med dertil påfølgende angst i flere dager etterpå. Tror han kan mer om sikkerhetspolitikk og militære operasjoner enn han faktisk kan, slik det ofte er med totalnektere. Sterke meninger om mangt, men ikke alt. Kan strekke seg til å kommunisere med folk som stemmer Höire, men ikke lenger til høyre enn det.

Søker kun vennskap da han er godt gift og har en finfin datter han forguder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann i slutten av 30-årene med langt fremskredet hårtap, tatoveringer, skjegg og kontaktlinser. Til tider svært selvsentrert og selvopptatt, og kjøper blomster i ny og ne. Flink på kjøkkenet og når det gjelder klesvask, oppvask og sammenbretting av klær. Ikke fullt så flink på generell ryddighet. Vet å kle seg når han må, men som regel ender det opp i jeans og (metal) band-skjorter. Tidvis opptatt av sære emner og har en sterk tendens til å være bedreviter. Et oppkomme av totalt unødvendig informasjon. Også kjent for å få i seg tre øl for mye av og til, med dertil påfølgende angst i flere dager etterpå. Tror han kan mer om sikkerhetspolitikk og militære operasjoner enn han faktisk kan, slik det ofte er med totalnektere. Sterke meninger om mangt, men ikke alt. Kan strekke seg til å kommunisere med folk som stemmer Höire, men ikke lenger til høyre enn det.

Søker kun vennskap da han er godt gift og har en finfin datter han forguder.

Du kan ikke tease alle damene med skjegg og tattiser for å så si at du er gift????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann på 33 med et bein innenfor alt som heter psykiatriske diagnoser. Akkurat passe merkelig til å bli interessant, akkurat passe gal til å være uinteressant. Oppegående med stort ordforråd, men snakker ofte veldig lite. Kan være av og på alt etter som formen bestemmer og hvilken personlighet som får råde den dagen. Har en opplevelse av ting som er veldig annerledes av det som er normalt, men kan godt late som om det ikke er noe galt.

Er tidvis veldig opptatt av at andre skal ha det bra og bruker mye tid på å lære og studere atferdsmønstre for å finne små steg for å gjøre en forskjell. Veldig fysisk og liker å ta på og bli tatt på. Biter, hardt!

Er mer emosjonell enn en kvinne og mer logisk enn en mann. Kan tenke som begge deler, men som oftes en blanding av de to alt ettersom hva som er målsetning for iverksettelse av gjeldende tankerekke. Kan fort kjede meg av ting som ikke betyr noe, men kan også sitte i dagesvis sammen med en kjær og se på ting jeg overhodet ikke er interessert i fordi det gir meg innsikt i hvordan den andre fungerer.

Er veldig ålreit og enkel å ha med å gjøre. Krever lite, men forventer at ting blir fulgt opp. Er glad i systemer og rutiner og gjør ting ofte fortløpende. Liker ikke konflikter, men kan være villig til å finne løsninger og kompromiss på alle områder.

Har sterk vitalitet og kan holde det gående dagen lang om så skal være. Hvilket jeg finner merkelig fordi det later til at dette ikke er vanlig. Ei heller aner jeg hvor grensene går fordi der er ingen som orker så mye. Behovet er ikke så stort da, for det handler mer om kvalitet enn kvantitet.

Setter pris på små og enkle ting. Er ikke materialistisk selv om jeg liker estetikk. Små ting i hverdagen varmer mye mer om hjertet enn grandiøse utskeielser som jeg ofte finner unødvendig og bortkastet.

Veldig ærlig og lojal. Liker å glede.

Kan være kald og distansert, men det ligger i et stort behov for å prosessere inkomne stimuli da informasjonsmengden går inn raskere enn hvordan den kan bli behandlet. Kan fort bli overstimulert og er da ikke alltid så trivelig å ha med å gjøre, men det går ikke utover noen med mindre man blir presset over kanten. Advarsler kommer i fleng før den tid, så har til dags dato ikke opplevd å tippe over fullstendig.

Har ikke noe stort behov for å være sammen med andre. Kan fint være for meg selv og ikke si et ord i en måned i strekk. Til tider må det nevnes at samtalepartner hadde vært fint, men det føles ikke nødvendig.

Ting er annerledes i relasjoner da jeg nærmest ønsker å smelte sammen med den andre til en tosomhet. Dette ambivalente forholdet er opplevd som merkelig og utfordrende.

Jeg liker ikke å gjøre ting om jeg vet det kan gjøres bedre. Ergo blir mye utsatt fordi det ventes på bedre vilkår (som kanskje aldri kommer). Ser for mye potensiale og drar for langt i tankerekker i forhold til praktisk applikasjon i nuet.

Er ingen reisefanatiker, men med godt følge, mål og mening er jeg villig til å være med på det meste. Jeg liker ikke ekstreme ting da sanseapparatet er veldig sensitivt. Noen ting kan gå bra den ene dagen mens det er totalt uaktuelt den andre. Alt etter energioppladning og dagsform.

Har negative tendenser, men det handler i stor grad om å være klar over potensielle problemer før det skjer slik at ting kan gå raskere enn uforutsette omstruktureringer. Liker å planlegge.

Tror jeg ville kunne skrevet en hel bok egentlig som dekket alt og som kanskje totalt sett ville virke uten konklusjon.

Jeg har utviklet en adaptiv personlighetstype fordi jeg ikke fungerer som et normalt menneske. Dette er ofte problematisk fordi den er individuellt tilpasset personer og situasjoner. Så når parametre endres så blir jeg mer distansert og stille for å observere.

Og, jeg HATER folk som sier "kom igjen" og "ta deg sammen". Iallefall mens det blir sagt. Triggere fra traumer.

Ooooog der har jeg erklært meg selv som sinnsyk for all fremtid..

Så da kan jeg jo bare avslutte med en owlfie..

post-2274-14440997841792_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, 23, blondt hår som er veldig løst og vildt om sommeren (det er mer stor fordel om du klarer å løse floker etter jeg har løpt! - og om du vil bruke samme bakepulver som shampooo (y)). Bare 158 cm / 45 kg - men la deg ikke lure av størrelsen! Må "luftes" minst 1 time ute 5-7 ganger i uka. Spiser for det meste planter, kan til tider være irriterende med grønt pulver overalt... Det blir mange bananer, og ja, jeg kommer til å spise dine også hvis du ikke passer på :D Lag fantastiske salater og smoothier til meg, og til gjengjeld vil jeg lage freaky kaker av frukt, nøtter og bær som du ikke liker, men later som. Du vil vemmes og forundres over de rare tingene jeg lager og spiser. I helgene må det være vin. Og film. Jeg ser ikke romantiske filmer, jeg vil bare se kritikerroste filmer og serier (ja, jeg er kultursnobb) - og vi går på teater som du ikke forstår noe av - men jeg vil forklare deg alt sammen etterpå med STOR innlevelse mens jeg drikker vin. Når jeg "glemmer" å være kresen på filmer, vil jeg se voldlige actionfilmer og bli høylydt og ekstatisk! Og etterpå leker vi fight club. Når vi er og løfter vekter sammen, vil jeg løfte tyngre enn jeg klarer, bare for å vise meg for deg. Og når vi løper i Østmarka, vil jeg løpe fra deg - bare for å vise at jeg kan, så du må løpe alene hjem. Hvis du sårer meg, gråter jeg ikke og sier at "det går bra" - men det gjør det ikke. Da kan det hende jeg dumper deg, helt sånn plutselig. Kanskje på nyttårsaften. Dette er ikke reversibelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du etter et kvinnfolk som er stivpyntet, sminket og sexy døgnet rundt, ler jeg deg i trynet. Jeg raper høyere enn deg, og hører ofte at jeg er lite ladylike. Jeg synes du er dum hvis du sikler etter bimboer, slik som de fleste andre menn, så vi sparer oss for stresset og kutter av her.

Jeg er flinkere til å snakke med katter enn med barn. Har aldri skiftet bleie, og får umiddelbar hodepine av skrikerunger. Jeg kan til nøds sette på en film hvis jeg må være i samme rom som barn, men ikke forvent at jeg er (eller blir) komfortabel rundt dem. Ever.

Blir fort sliten av å være sosial, spesielt rundt energikrevende, selvopptatte, og masete folk. Jeg blir utilpass av lengre middager og anstrengte samtaler. Noen ser en verdi i å være bestevenn med så mange som mulig, gå ut hver helg, mingle med uintelligente folk, og sladre om andres liv, men jeg blir ør i hodet av det. Jeg har alltid vært en ensom ulv, og er selektiv når det gjelder hvem jeg gidder å bruke tiden min på. Du er kanskje den som kommer gjennom nåløyet.

Knytter meg ekstremt sakte til folk, og kommer mest sannsynlig aldri til å stole helt på noen. Du er god om du klarer å få meg til å åpne meg for deg, eller fortelle deg hva jeg egentlig føler og tenker. Du kan også forvente å noen ganger finne meg grinende på rommet, tilsynelatende uten grunn, da jeg ofte føler at både jeg og verden er helt håpløs. Jeg er alltid i utvikling, er selvkritisk, og blir aldri god nok for meg selv – så jeg blir nok aldri god nok for deg heller.

Kan bli veldig selskapssyk hvis jeg er med en fyr jeg faktisk liker. Som nevnt, jeg investerer sjelden mye tid i noen, så da får du plutselig veldig mye kjærlighet. Sikkert mer kjærlighet enn du har fått til sammen hele livet ditt. Du kommer sikkert til å gå lei av behovet mitt for mer kos og mer sex. Jeg er en av de få som fortsatt har troen på ”till death do us part” og monogami. Med andre ord: Jeg burde vært født som en disneyprinsesse (men pokemonmester ville også gått).

Er temperamentsfull og energisk, og fyrer meg lett opp hvis noe plager eller irriterer meg, spesielt når jeg ikke får til noe. Kommer sikkert til å dø av høyt blodtrykk før jeg er 40, altså i den alderen hvor du plutselig vil ha barn med meg allikevel. Win-win!

PS. Du kan ikke være mørkhudet, og for all del ikke muslim – da gjør pappa meg arveløs. Hvis du skal være god nok for meg, i følge ham, bør du være glad i penger, matematikk, og øl, og være høyt utdannet. Pappas kriterier<3

Pokker. Jeg er drøyt ærlig her.

Utfordrer Amba til å skrive en kleinere annonse enn meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bra tråd :)

For å starte med basic ting, så har jeg uekte rødt hår, ekte lyseblå/grønne øyne, ikke helt ekte pupper, men 100% ekte rumpe. Jeg har også nådd en høyde på 160cm og en alder på hele 29 år selv om ingen tror på det, hverken utesteder, vinmonopolet eller nye bekjentskaper.

Jeg er en person som av ukjente mest sannsynlig blir oppfattet som stille og rolig. Jeg er ikke den som tar størst plass i en forsamling, men gir du meg tid til å bli kjent med deg, vil du antakeligvis se at jeg ikke er helt som du først trodde.

Jeg er gjerne sosial, men er introvert og trenger derfor tid for meg selv og trives derav svært godt i eget selskap og må ha egentid for å samle energi igjen.

Bak mitt rolige ytre finnes en liten djevel som er sta og bestemt og gjerne liker å ha ting på min måte. Jeg får nesten angst av rotekopper siden jeg er et ordensmenneske og liker systemer og rutiner.

Jeg er en veldig følsom person som gråter både når jeg ler og er trist, og det skal gjerne ikke så mye til. Jeg har vansker med å knytte meg til personer fordi det koster meg mye da jeg tar til meg andre folks energier, gode som dårlige.

Har du først kommet innpå meg er jeg svært god mot deg og gjør nesten alt for deg og forventer det samme tilbake. Barndommen er alt annet enn den standard A4 med en søster eller to og mor og far som er gift. Det samme gjelder alle årene gjennom skolelivet som har hatt opp- og nedturer, men skolelys var jeg alltid.

Jeg har vært gift, og er nå skilt og har gjennom alt jeg har opplevd i livet blitt veldig selvstendig og tåler mye mer enn før, og må av den grunn ha noen som vet at livet ikke er en dans på roser og setter pris på små gleder. Det er vel og flott med fancy saker og ting, men for meg er det viktig at du har en jobb som gir deg inntekt og at du bor for deg selv (ikke hjemme hos foreldre etc, med visse unntak).

Du må like å være aktiv da jeg selv driver med trening og at du er høyere enn meg er et stort pluss (ikke akkurat vanskelig). Du trenger absolutt ikke ha skjegg da jeg gjerne faller for gutter/menn med babyface (kanskje derfor jeg liker yngre gutter), og fettprosent på 10% er langtfra et must. Jeg er fornøyd så lenge du ikke er tynnere enn meg og klarer å gjennomføre normale aktiviteter.

Da er det bare å slå til hvis du ønsker ei skilt nordlandsjente på snart tredve år som er vanskelig å komme innpå og har fikset på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira87 skal ha en mann som jobber på nordsjøen og liker jenter med tattoveringer og piercing?

For han har ikke skjegg og tattoveringer i hodet til kira87? Særlig!

Denne mannen eksiterer kun med tattoveringer og skjegg evt kinnskjegg.

Så fordi JEG har tatovering og piercing så er det kun menn med skjegg og tatoveringer som kan like meg?

I DON'T UNDERSTAND YOUR LOGIC!

(Og har alle mine tidligere kjærester vært fantasikjærester?)

Men samma det, jeg vil ha en Lars Monsen-mann, samma om han kaller seg hipster eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi JEG har tatovering og piercing så er det kun menn med skjegg og tatoveringer som kan like meg?

I DON'T UNDERSTAND YOUR LOGIC!

(Og har alle mine tidligere kjærester vært fantasikjærester?)

Men samma det, jeg vil ha en Lars Monsen-mann, samma om han kaller seg hipster eller ikke.

Fader, så hårsår du var da?

For å svare på ditt første spm : ja og nei. Du kan finne menn som liker deg, men kanskje de ikke er så fan av tattisen din? Du er vel mere enn en tattis? Sjansen er ganske stor for at en voksen mann som ikke har tatoveringer heller ikke er så blodfan av tatoveringer.

Andre spm: jeg vet ikke, har de det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, så hårsår du var da?

For å svare på ditt første spm : ja og nei. Du kan finne menn som liker deg, men kanskje de ikke er så fan av tattisen din? Du er vel mere enn en tattis? Sjansen er ganske stor for at en voksen mann som ikke har tatoveringer heller ikke er så blodfan av tatoveringer.

Andre spm: jeg vet ikke, har de det??

Trokke du har sjans på kira87 lengre. :woot:

Antakelsene dine her er tynne. Jeg er en voksen mann uten tatoveringer, som ikke har noe i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke du har sjans på kira87 lengre. :woot:

Antakelsene dine her er tynne. Jeg er en voksen mann uten tatoveringer, som ikke har noe i mot det.

Nå ble jeg skikkelig skuffa. Trodde du hadde skrevet kontaktannonse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann på 24 år fra en av småkommunene på Vestlandet. Trives aldri helt der, da jeg er litt for sær for så små miljøer. Alltid vært veldig glad i nye ideer, fun facts og generelt rare ting. Er veldig åpen og ærlig, så jeg er nok ikke så vanskelig å lese.

Jeg kan prate mye, spesielt om trening, kosthold og diverse rare greier. Blir fort ensom av å sitte mye alene.

Jeg er nysgjerrig og liker å tro at jeg er ganske rasjonell. Derfor stiller jeg spørsmål ved det meste, og kan være veldig direkte. Hvis du ikke liker at jeg stiller spørsmål ved ting, spesielt ting du liker, kan jeg sikkert være veldig irriterende. Pleier sjeldent å havne i krangler fordi jeg enten har rett eller innser at jeg tar feil og legger meg flat. Diskuterer ting mer for å lære enn for “vinne”. Hvis du ikke liker å diskutere alt mellom himmel og jord vil vi nok ikke gå så veldig godt overens.

Er 190 cm høy, driver med styrketrening og kampsport i perioder. Liker også godt å gå turer. Siden jeg har stor appetitt fra før av spiser jeg nesten hele tiden. Og jeg er ikke flink til å holde samtaler mens jeg spiser, så det blir ofte til å sette på tv-serier eller en film for å underholde deg. Ser lite på det alene, men syns det er gøy med andre.

Ellers er jeg ganske rotete av meg, og har en tendens til å slippe ting ifra meg der jeg står. Og må ofte minnes på det for å rydde opp. Er veldig dårlig på klær og mote, og for å like meg må du syns at vimsingen min er sjarmerende.

For at jeg skal like deg må du være snill, åpen, reflektert, litt sporty og ha mye humor.

Har vært i to langtidsforhold siden jeg var 15 år, og ble først singel for 6 mnd siden. Lenger varte det ikke, for nå er jeg akkurat tatt av markedet...:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri egentlig hatt noe ønske om dame, men ender alltid opp i et langvarig forhold likevel. Hvis jeg holder ut i samme rom som deg dag etter dag uten å ville spise 25g paracet til middag er du.. ok.

Nærer stort behov for å sitte alene og utfolde meg kreativt eller intellektuelt, og anser ditt bidrag til dette for å være mindreverdig. Krever alltid perfeksjon av meg selv, forventer kun skuffelse av andre.

Har lenge næret en ghandi-aktig toleranse for det meste av uforsonlige karaktertrekk, men merker et latent raseri på nippet til drapslyst over mennesker som er uproduktive eller skylder på andre for sine egne feil og fraskriver seg ansvar. Har dessuten smerterlig lav toleranse for konformister og dilettanter, dem som forveksler følelser og fakta, typisk dem på venstre side av det politiske spekteret, samt likes-horer og fjellhipstere.

Forventer at du også er høyt utdannet i et "gløshaugenfag", jobber i det private, tjener over 1 mill i året og kan ta vare på deg selv. Hvis du virkelig ønsker likestilling kan du bære posene dine hjem fra rema1000 selv, hvis ikke er du en salatbarfeminist og en hykler.

Forøvrig er det best at du ikke åpner munnen, for du er uendelig mye mer spennende før vi blir kjent og jeg fortsatt kan projisere alle mine naive illusjoner om hvordan du kan være over på deg.

Foretrekker jenter som viser sterkt positiv anabolisme, hip/waist-ratio på 0.6-0.7 og iq over 120.

Selv er jeg depressiv, nevrotisk, arbeidsnarkoman og perfeksjonist. Jeg blir sint av å måtte ta ferie og får høy puls av å "slappe av". Hvorfor dra til syden når det er raskere og rimeligere å gå i solarium og drikke laksérolje?

På pluss-siden er jeg høy, godt trent, smart, kunstnerisk og rik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...