Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Og da tenker jeg ikke på alle de fantastiske egenskapene, som vi alle elsker å fremheve.

Men hvis du skulle fortalt litt om små og store hemmeligheter, kroppslige komplekser, negative egenskaper og mulig dritt fra nåtid og fortid.??

Hva ville du ha skrevet?

Eksempelvis ville min sett ca sånn her ut:

Hunkjønn på snart 25. Lider av prokastinering, besluttningsvegring og flink pike-syndromet(herlig kombo).

Jeg er glad i å trene, men ikke for mye, fordi jeg har stemmer i hodet som feeder på selvfølelsen min, også kalt post-anoreksi eller noe.

Søker mann, hvor mine eneste ordentlige krav er at du liker dype samtaler om alt og ingenting, og at du er like glad i meg som jeg sansynligvis er i deg. plusspoeng dersom du er høyere enn meg, kjekk, og har skjegg og tatoveringer.

Jeg er altfor lojal, så om du sårer meg, kommer jeg sansynligvis til å tilgi deg uansett hva du har gjort.

Blondt hår, med flammete(?) tupper, blå øyne, 1,65 meter over bakken, også er jeg vel akkurat passe stor nok for meg selv. Kropp er kropp. Aldri fornøyd, men langt fra misfornøyd.

Deres tur!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden blir bra!

Jente på 31 i midtlivskrisa. Aner ikke hva jeg vil, og går 100% inn for alle prosjekter jeg begynner på.. En fellesnevner er at jeg elsker fart og spenning, og så er jeg litt redd for å slå meg. Har lav smerteterskel og driver for tiden med sykling (selvmotsigelse). Er, når du blir kjent med meg, en kombinasjon av supersnill, drittkjerring og pusekatt. Livet mitt er styrt av jobb og hobbyer. Jeg bor i sokkelen hos pappa og stortrives med det! Jeg er familiekjær og setter stort sett andre før meg selv. Er introvert av natur og byr sjeldent på meg selv før andre gjør det først. Jeg har sterke meninger om folk og bruker få sekunder på å snu fra positiv til negativ, mens andre veien er omentrent umulig. Liker jeg deg ikke får du ikke sjansen til å motbevise meg heller.

Jeg ser etter en mann som har evnen til å "sette meg på plass", altså klare å stoppe kjeften på meg og overraske såpass at jeg ikke mister interessen. Om det er noe kjemi så hold for guds skyld på bremsene til det lukter svidd! Gir du etter kan du ta deg fan på at interessen min forsvinner som dugg for sola. Kroppslig bør du være litt høyere enn meg, og helst tyngre. Interesser bør være noenlunde likt som meg, men siden jeg ikke helt finner min gren trenger det ikke være likt overhodet, jeg vet ikke.

Aaaaaanway.. Spent på om dette drar oppmerksomheten til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 27 som trives best i eget selvskap, men villig til å gi tosomheten en sjangs.

Alt jeg liker gjør jeg best alene. Skal du passe med meg bør du være en person som ikke krever så mye oppmerksomhet, men samtidig fremkaller i meg behoved om å gi deg oppmerksomhet hele tiden. Jeg kan tidvis prate veldig mye og er ikke sjenert eller redd for å si mine egne meninger. Men etter å ha vært sosial en kveld gjør det ikke noe om det går 3 uker til neste gang. Sånn sett gjør det ikke noe om du jobber i Nordsjøen eller har liknende turnus, jeg klarer meg fint på egenhånd. For jeg er selvstendig. Jeg klarer alt selv og skal helst ikke ha hjelp, selv om du ser at jeg setter på sykkeldelene i helt feil rekkefølge.

Listen over krav til mann varierer i lengde etter humør, men kort fortalt skal du like rockemusikk, friluftsliv, være en hundeperson og forstå mitt behov for å være alene. Du bør helst være sterker enn meg, utover det er det sjarmen som vinner.

Jeg er 167 høy, blondt hår, blå øyne og en kropp som kan være sexy når jeg gidder. Har tatoveringer og piercing for å skremme vekk mannfolk som er veike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 år gammel, 165 høy tror jeg. Liker stort sett å tro at jeg er litt høyere, så løper som oftest rundt i høye heler.

Jeg prater for det meste uten å tenke først og er ikke så god på å si ting på en pen måte.

liker best at folk er rett på sak, fordi jeg hater å kaste bort tid. Jeg er den type jente som har kopi av notatene mine på telefonen slik at jeg kan pugge fag når jeg må vente ett par minutter på noen, eller hvis samtalen blir kjedelig. Kan også plutselig skje at jeg jogger stående under en samtale hvis jeg kun står og hører på av høflighetsgrunner.

Jeg lider av flink-pike syndromet, som så mange andre gjør. Jeg skal gjøre og være alt, men det må selvsagt gjøres perfekt.

Gjør det meste alene, i tilfelle andre ikke klarer å holde seg til mine urealistiske høye krav.

Når det er sagt, prøver jeg så godt jeg kan å akseptere at jeg er menneskelig og at av og til må man la andre hjelpe, selv om det betyr at jeg ikke har kontroll.

Den enkleste måten å få meg til å like deg er ved å vise hvor snill du er med dyr.

Når jeg først blir glad i noen, blir jeg veldig glad i dem og blir redd for å virke klengete. Har litt bagasje fra tidligere forhold, så er ikke på jakt etter et nytt forhold for tiden. Faktisk så har jeg en lei tendens til å avvise helt uten grunn.

Så jeg er med andre ord: streng, perfeksjonist, kosete, skrekkelig forfengelig, snill på min egen måte, engasjert og følelsesmessig utilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh og HVIS jeg var på leting etter type så er kravene: må like poirot, star wars, two-player spill på Xbox, dyr, skog, trene osv.

Må også tåle at jeg til tider er klengete og må være en god samtalepartner.

Du bør ikke prøve deg på meg om du blir lett såret, har få/kjedelige interesser eller om du er redd for insekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 år gammel bergenser med en særs selvsentrert og egoistisk livsstil. Alt av tid, penger og energi blir brukt på diverse fjellaktiviteter og trening. Om det er meldt bra vær er det vanligvis uaktuelt med noe annet en å være i fjellet, så har du andre interesser blir de nedprioritert. Stevnemøter og avtaler blir gjerne avlyst på kort varsel om værmeldingen er brukbar. Bor for tiden i Sunnmøre i forbindelse med studier og fjellene.

Ellers passe lav og spinkel med 70 kg fordelt på 169 cm. Brunt pistrete hår som klippes i ny og ne. Er også lutfattig friluftslivstudent som bor i en bitteliten, overfylt studenthybel. Røyker ikke, men kan ende opp med å drikke alt for mye. Er innadvent og stille, med mindre vi snakker om fjell, ski, løping, klatring, sykkel etc. Ikke voldelig, passelig snill og ærlig.

Så ønsker du å bli generelt nedprioritert, ta gjerne kontakt:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerd (data- og språknerd), treningsnarkoman og ambisiøs dagdrømmer. Er til dels sta, egen og arrogant og tøffere enn toget, med sterke meninger. Jeg kan være veldig direkte og legger sjelden lokk på egne meninger. Jeg elsker å reise, og er ellers veldig opptatt av god mat og godt drikke (les: elsker vin, øl, whisky/whiskey and the list goes on).

Jeg er en typisk ensom ulv, som foretrekker mitt eget selskap, og blir fort lei om jeg må tilbringe alt for mye tid med deg. Jeg er utpreget selvstendig og vil absolutt ikke ha hjelp med mindre jeg ber om det. (Klare sjøl!) Jeg har en svakhet for svensker over 1,90m, men eneste kravet er at du er intelligent og ambisiøs og ikke blir skremt av intelligente og ambisiøse jenter som mest sannsynlig er bedre enn deg på IT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...