Gå til innhold

NM i olympisk vektløfting.


Pons

Anbefalte innlegg

Nå er NM like rundt hjørnet! Jeg gleder meg til å se de beste løfterne i Norge kjempe om tittelen. Hold av 27-28. februar og kom å se på i Spydeberghallen. Jeg skal ikke løfte, men stiller som heiagjeng. Kommer du?

Mer informasjon:

https://www.facebook.com/events/810484769011697/?ref_notif_type=plan_user_associated&source=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg finner fortsatt ikke eventet på facebook... Hvem er det som har laget eventet? Kanskje jeg kan søke opp personen/siden/gruppen i stedet for eventet?

Skal komme opp om du søker på "NM senior & veteran 2015" på Facebook. Det er Johan Thonerud som står som host. Det er Spydebergatletene som arrangerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, men still nothing....

[ATTACH]159111[/ATTACH]

Det står "Some people may not be able to see this attachment because of its privacy settings." når jeg prøver å dele med facebook. Trolig er det fordi spydebergsatletene er en lukket gruppe, og du må ha venner som skal delta på eventen for å kunne se.

Hvorfor de har kjørt akkurat den tilnærmingen er sært. Kanskje de er redde for at det skal bli for mye publikum. Lite rutinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står "Some people may not be able to see this attachment because of its privacy settings." når jeg prøver å dele med facebook. Trolig er det fordi spydebergsatletene er en lukket gruppe, og du må ha venner som skal delta på eventen for å kunne se.

Hvorfor de har kjørt akkurat den tilnærmingen er sært. Kanskje de er redde for at det skal bli for mye publikum. Lite rutinert.

Aha, der har vi forklaringen! Noen av dere som har tilgang til gruppen, vet når stevnet begynner de to dagene? Det er i Spydeberghallen, ikke sant? Koster det noe å se på? Hvordan er det med parkering utenfor hallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, der har vi forklaringen! Noen av dere som har tilgang til gruppen, vet når stevnet begynner de to dagene? Det er i Spydeberghallen, ikke sant? Koster det noe å se på? Hvordan er det med parkering utenfor hallen?

Sted : Spydeberghallen, Stasjonsgt. 35, 1820 SPYDEBERG

Tid: Fredag 27. februar kl. 12.00 Veteranklassene og noen av seniorene

Lørdag 28. februar kl.10.00 resterende seniorer damer/menn

Eventuelt søndag 01.03. kl. 10.00 ved mer enn 130 deltakere

Innveiing: Fredag kl. 10:00-11:00 ,

lørdag kl. 08:00-09:00 ,

All innveiing skjer i Spydeberghallen

Siste frist for å forandre vektklasse i forhold til påmelding er 24 timer før første

innveiing (gjelder ikke veteraner som ikke er kvalifiserte for NM Senior).

Påmelding: Påmelding på vedlagte skjema innen 31. Januar.

Startkontingent: Betales seinest 1 uke etter påmelding, kr. 300 pr. deltaker.

NM lisens: Må være betalt til NVF innen 1 uke etter påmeldingsfristen.

Overnatting: Quality Hotel Mastemyr, Lienga 11, 1410 KOLBOTN

Tlf. +4766997800 ,

e-post: [email protected]

Oppgi referanse 98612.

Enkeltrom kr. 704,- pr. natt

Dobbeltrom kr. 864,- pr. natt

Trippelrom kr. 1024,- pr. natt

Rommene holdes reservert fram til 7. februar.

Klubbene bestiller selv , førstemann til mølla prinsippet gjelder.

Bankett: Lørdag 28.02 kl. 20.00. NB: tidspunktet kan endres avhengig av når stevnet avsluttes lørdag. Pris ca. kr. 175,- for idrettsbuffet med lasagne . Regning for bankett og overnatting gjøres opp med hotellet ved utsjekk.

Kvalifisering: Gullmerket for menn, Sølvmerket for kvinner. For veteraner deltakelse på et stevne i kvalifiseringsperioden.

Regler: Det blir konkurrert og premiert etter NVFs lover og regler.

Alle løftere skal bruke reglementert antrekk.

NB: Veteraner som er kvalifisert til å løfte på senior NM, kan velge om de vil løfte sammen med veteranene eller seniorene. Vi tar sikte på at de fleste senior klassene skal løfte på lørdag, dette blir endelig bestemt

etter påmeldingen. Ved over 130 deltakere konkurreres det også søndag.

Spydeberg Atletene ønsker NVF, løftere, ledere, funksjonærer og entusiaster velkommen til gode vektøfterdager i Spydeberg.

Med vennlig hilsen

Johan Thonerud

Spydeberg Atletene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...