Gå til innhold

Festivalåret 2015


Brokkoli

Anbefalte innlegg

Campen vil jeg si er ganske rølpete. Ikke fullt så ille inne på selve festivalområdet. En mulighet om du kun er interessert i konsertene er å bo på hotell, det skal i allefall jeg gjøre om jeg skal tilbake :)

…hmmm, eg må vurdera det… (blir nok hotel i såfall). Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fann nett ut at Muse skal til Roskilde!!!

Nokon som har vore på Roskilde?

Er det så "rølpete" som det virker? Eller vil ei vettskremt vestlandsjente overleva det på eiga hand...?

Kommer ann på hvilken camp du er på. C er notorisk rølpete, men på P og E er det nokså rolig. Mener å huske at E er den rene campen hvor de har regler for søppel og lyd ;)

Så forresten Muse på Roskilde i 2010. Veldig bra show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Tomorrowland for alle penga (bokstavelig talt..) :jimlad: Det blir sikkert noe lokalt ila sommeren også, og så vurdererer jeg sterkt Pstereo her i Trondheim etter sommeren (y)

Telt på camp hører med på ordentlig festival. Måtte dessverre gi slipp på det episke teltet som overlevde det meste etter flere år på Hove.. </3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...