Gå til innhold

Nasjonalt utstyrsfritt stevne 2015

Anbefalte innlegg

Vi har endelig funnet en helg med lokale til disposisjon og fått søknaden godkjent, så da vil vi i Oslo Styrkeløftklubb ønske alle styrkeløftere i Norge velkommen til Nasjonalt utstyrsfritt stevne i styrkeløft :D

Stevnet vil finne sted i Bjølsenhallen, sagene IF sin idrettshall på Bjølsen.

Alle deltakere kan stille i sin egen alderskategori eller velge åpen klasse. De tre beste utøverne i hver vektklasse i alle kategorier kåres. I tillegg kåres stevnets tre beste damer og herrer på poeng uavhengig av kategori og vektklasse.

Sted: Moldegata 7, 0468 Oslo. Bjølsenhallen.

Startkontingent: Kr. 350,-

Påmeldingsfrist: Fredag 20. mars 2015 (etterpåmelding godtas ikke)

Startkontingenten innbetales til Oslo Styrkeløftklubbs konto: 7069.63.51943 innen påmeldingsfristen.

Lisens må være løst og godkjent senest torsdag 30. april (dagen før mesterskapet).

Stevnehotell: Radisson Blu Hotels & Resorts, Nydalen.Pris: enkeltrom 895 NOK, 995 NOK for dobbeltrom

15 rom er holdt frem til 1. april 2015 med rabattkode; 961279

Bestill på tlf.: 23 26 30 00

Invitasjonen finner dere her!

http://styrkeloft.no/2015/01/16/innbydelse-nasjonalt-utstyrsfritt-stevne-styrkeloft-2015/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Vi har endelig funnet en helg med lokale til disposisjon og fått søknaden godkjent, så da vil vi i Oslo Styrkeløftklubb ønske alle styrkeløftere i Norge velkommen til Nasjonalt utstyrsfritt stevne i s

Lagde en oversikt over alle jeg vet om fra forumet Jeg husker nok ikke alle, men: 10.30 Fredag KamillaK, Mette M, Tingeling87 14.00 Fredag Brokkoli, FrkDiaz 12.00 Lørdag Ojive Au

Vel, jeg måtte laglede Tage, og det var verre enn alt det der tilsammen. Jeg tror hele internett har blitt innviet i akkurat det

Annonse

Gjest Jester
Skal i alle fall laglede, mulig jeg stiller om ikke lagledinga krever tiden :D

Gjorde det i fjor, ingenting er som å laglede på tom mage en hel formiddag før en selv skal løfte, og ikke minst, stille klokka en time fram, opp 07 for å laglede igjen etter en "liten" tur på byen.

Ordner seg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjorde det i fjor, ingenting er som å laglede på tom mage en hel formiddag før en selv skal løfte, og ikke minst, stille klokka en time fram, opp 07 for å laglede igjen etter en "liten" tur på byen.

Ordner seg ;)

Vel, jeg måtte laglede Tage, og det var verre enn alt det der tilsammen. Jeg tror hele internett har blitt innviet i akkurat det :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...