Gå til innhold

Helårskroppen 2015 - hvem er med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Hva er helårskroppen: Helårskroppen er en kropp man er mer eller mindre fornøyd med hele året. Den forandrer seg relativt lite +- noen kilo rundt jul, ellers ganske lik seg selv. Det som skiller h

Jeg kommer aldri til å gå birken! Jeg elsker og gå på ski, laaangt utpå vidda, eller i de dypen skoger. Men hva f...n tror du skjer når jeg sitter der med kaffekoppen min og litt frukt og nøtter?

Jeg vil også ha en kropp hele året!

Annonse

Gjest

Helårskropp?

Nope, nope, nope :D. Jeg er på gain Train i 2015. Fortsetter vektøkningen og satser på å gå opp 5+ kg i løpet av 2015.

Skal bli godt å bli mann på +100 kg :D

ts934_00_closeup_of_south_park_eric_cartman_beefcake_weight_gain_4000_cartoon_t-425x435.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klart med. Har ønsker om endringer såklart, mine mål - men det er mål til hvordan jeg vil ha det hele tiden og klare å holde meg der=) Man kan vel tenke helårskropp enda man har mål for året? Må vel ikke bety at det skal være på stedet hvil =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg er klart med. Har ønsker om endringer såklart, mine mål - men det er mål til hvordan jeg vil ha det hele tiden og klare å holde meg der=) Man kan vel tenke helårskropp enda man har mål for året? Må vel ikke bety at det skal være på stedet hvil =)

Det er vel ingen konkrete regler akkuratt... i introen skrev jeg hva min deffinisjon på helårskroppen er, og hvordan jeg ønsker å ha det/den :) Gjør det på din måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette vil jeg være med på, som mosjonist så ser jeg ingen grunn til å periodisere hverken trening eller inntak. Det er et stykke frem til mine uskrevne mål, men regner med å nærme meg en del av dem i løpet av 2015 :)

ikke for å være vanskelig - men periodisering av trening er VELDIG nyttig, også som mosjonist =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...