Gå til innhold

Helårskroppen 2015 - hvem er med?


Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Helårskropp?

Nope, nope, nope :D. Jeg er på gain Train i 2015. Fortsetter vektøkningen og satser på å gå opp 5+ kg i løpet av 2015.

Skal bli godt å bli mann på +100 kg :D

ts934_00_closeup_of_south_park_eric_cartman_beefcake_weight_gain_4000_cartoon_t-425x435.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klart med. Har ønsker om endringer såklart, mine mål - men det er mål til hvordan jeg vil ha det hele tiden og klare å holde meg der=) Man kan vel tenke helårskropp enda man har mål for året? Må vel ikke bety at det skal være på stedet hvil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klart med. Har ønsker om endringer såklart, mine mål - men det er mål til hvordan jeg vil ha det hele tiden og klare å holde meg der=) Man kan vel tenke helårskropp enda man har mål for året? Må vel ikke bety at det skal være på stedet hvil =)

Det er vel ingen konkrete regler akkuratt... i introen skrev jeg hva min deffinisjon på helårskroppen er, og hvordan jeg ønsker å ha det/den :) Gjør det på din måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg være med på, som mosjonist så ser jeg ingen grunn til å periodisere hverken trening eller inntak. Det er et stykke frem til mine uskrevne mål, men regner med å nærme meg en del av dem i løpet av 2015 :)

ikke for å være vanskelig - men periodisering av trening er VELDIG nyttig, også som mosjonist =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...