Jump to content
XROSKEO

Shaving

Recommended Posts

Hei, jeg er en gutt på 18år som har mye hår på korsryggen.

Om jeg feks bruker maskin til å fjerne hårene kommer det da mer og fortere ut?

Fortsetter under...

Fotballfrue på 42kg photoshopper seg tynnere, og gutt(er) på atten år vil kvitte seg med grovt mandig kroppshår.

Jeg flytter til Grønland.

Hår på brystet er fint, men hår på ryggen, nope :p

Annonse

Hårene vokser ikke fortere, men det som kommer ut etter barbering etter en stund, blir tykkere og mørkere (har barbert ryggen til gubben noen år nå, believe me... ;))

Bare tull. Isåfall burde jo barbering fungere som kur for de med tynt hår/skallethet?

Virker som dette ikke gjelder hodet:confused: Ørehår, nesehår og hår ellers gror i vilden sky, men er mannen skallet/måne osv.- forblir han slik...:cool:

Hårene vokser ikke fortere, men det som kommer ut etter barbering etter en stund, blir tykkere og mørkere (har barbert ryggen til gubben noen år nå, believe me... ;))

Dette skyldes i stor grad at korte hår oppleves /føles stivere og hardere enn lengre hår.

Annonse

Dette skyldes i stor grad at korte hår oppleves /føles stivere og hardere enn lengre hår.

Trenger ikke være korte for å bli tykkere og mørkere... Gubben sparer innimellom til vinterisolering på ryggen, og det som er der nå kontra når jeg begynte å shave han for noen år siden, er tykt og mørkere....

Det tyder på at gubben din bruker endel partydop når han er på sensation white. Kjent bivirkning.

Moroklompen.... Tenker meg til at det er godt øl som gjør det ;)

Trenger ikke være korte for å bli tykkere og mørkere... Gubben sparer innimellom til vinterisolering på ryggen, og det som er der nå kontra når jeg begynte å shave han for noen år siden, er tykt og mørkere....

Forskjell på korrelasjon og kausalitet ;) Ikke så uvanlig å få noe mer/ kraftigere kroppsbehåring med alderen. Har ikke noe med barbering å gjøre.