Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Gjest venator
Det er ikke optimistisk!

Nei, men man bør planlegge for det beste og være forberedt på de værste :) Eller var det omvendt?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekt 1. desember: 78kg

21. januar: 75,6kg

28. januar: 76,2kg

2. februar: 74,8kg

11. februar: 74,9kg

18. februar: 74,9kg

04. mars: 74,8kg

Har virkelig stagnert en siste måneden, så føler det er på tide å gå mer ned. Men totalen er uansett bra om jeg ser noen måneder tilbake i tid (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om ting blir slik som tengt. Vurderte jo en sommer tilspissing av form, menvet jo ikke om har har "gainet" nok musklatur til at det er noe vits med litt tilspissing fra midten av mai til juli. Er det litt kort tid eller er det håp?

Det er definitivt håp! Har veldig fin muskelmasse, så hvis du ønsker tilspissing så sier jeg go for it (y) Blir sikkert helmaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gymmet mitt har endelig fått seg en fungerende vekt, så nå har jeg fått veid meg for første gang på en stund.

Med treningsklær og -sko veier jeg 72,8 kg, så dette blir mitt nye utgangspunkt. Digg å ha noe annet enn målebåndet å gå etter, egentlig.

Jeg lurer på hvilken vekt som burde være mitt mål. Jeg er 176 cm høy. Noen som har peil?

Vi er bortimot på samme høyde! Jeg har en trivselsvekt på 65-67kg, pittelitt muskelmasse inkludert :) Slank ellers, det man kaller en "slim" type tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bortimot på samme høyde! Jeg har en trivselsvekt på 65-67kg, pittelitt muskelmasse inkludert :) Slank ellers, det man kaller en "slim" type tror jeg.

Tusen takk for svar! Det høres fornuftig ut, og å gå ned typ 6 kg er et overkommelig mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen! Og i dag må det være lov å skryte litt...Har gått ned fem kilo siden 2 januar (y)

Føler jeg er inne i en god tid nå, fått orden på kortholdet, selv om jeg ikke er like flink med treningen alltid...

Nærmer meg første delmål på 72 kg :)

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

6. Februar: 76,1

13. Februar: 75,9

20. Februar: 75,1

27. Februar: 74,4

6. mars: 73,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh*t uke, filmen knekket fullstendig, :banghead:

for lite trim og utallige brud på kostreglene,

jo da ... "straffen" lar ikke vente på seg , :(

13.feb 96,7kg 29,0 f%

20.feb 96,4kg 28,9 f%

27.feb 95,7kg 28,3 f%

06.mar 97,5kg 28,9 f%

øv øv øv øv øv øv øv

mer enn tilbake til square 1,

god helg til alle tross alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag igjen! Og i dag må det være lov å skryte litt...Har gått ned fem kilo siden 2 januar (y)

Føler jeg er inne i en god tid nå, fått orden på kortholdet, selv om jeg ikke er like flink med treningen alltid...

Nærmer meg første delmål på 72 kg :)

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

6. Februar: 76,1

13. Februar: 75,9

20. Februar: 75,1

27. Februar: 74,4

6. mars: 73,5

Du er sannelig flink! *Bøyer meg i hatten*. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.01.15: 70,9

23.01.15: 70,7 (- 0,2)

30.01.15: 70,3 (- 0,4)

06.02.15: 70,3

13.02.15: 70,1 (-0,2)

27.02.15: 69,5 (-0,6)

06.03.15: 70,0 (+0,5)

Skjer veldig lite på vektfronten her....skylder litt på tanta denne gangen, siden hun kom i helga:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venator

Medfører det riktighet at man ikke kan gå ned like mye i fettprosent når man er 40 enn f.eks når man var 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medfører det riktighet at man ikke kan gå ned like mye i fettprosent når man er 40 enn f.eks når man var 18?

En 40-åring kan gå ned like mye i fettprosent som en 18-åring! Du trenger bare de riktige verktøyene og tid :-) Men man er jo alle ulike, så det er greit å ta utgangspunkt i seg selv og den kroppen man har, og gjøre det beste ut av den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...