Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, gått på en aldri så liten smell i helgen -som varte helt til og med mandag... Etter ikke å ha spist noe snop i år ble det mye sjokolade og drittmat. Vært syk, hatt syke barn, ikke fått trent og syns synd i meg selv :-p

Hjelper ikke å ha dårlig samvittighet over mat som er spist, men tipper vekten bikker oppover igjen eller står stille til neste veiing. Sukk.... Måtte bare få det ut ;-)

På den lyse siden... Sammenlignet bilder av meg selv fra starten av oktober og nå. Det har skjedd noe! Jeg har blitt mindre! Et godt stykke unna sommerkroppen, men har skjedd noe :-)

Anbefaler alle å ta bilder av seg selv og sammenligne av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, gått på en aldri så liten smell i helgen -som varte helt til og med mandag... Etter ikke å ha spist noe snop i år ble det mye sjokolade og drittmat. Vært syk, hatt syke barn, ikke fått trent og syns synd i meg selv :-p

Hjelper ikke å ha dårlig samvittighet over mat som er spist, men tipper vekten bikker oppover igjen eller står stille til neste veiing. Sukk.... Måtte bare få det ut ;-)

På den lyse siden... Sammenlignet bilder av meg selv fra starten av oktober og nå. Det har skjedd noe! Jeg har blitt mindre! Et godt stykke unna sommerkroppen, men har skjedd noe :)

Anbefaler alle å ta bilder av seg selv og sammenligne av og til...

Bra du ser det store bildet! Tre dager har ingenting å si når du klarer det bra ellers! Takk for tips med bilde Har tatt i høst, men kanskje på tide å ta nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig :) var større forskjell enn jeg hadde trodd, så bilder anbefales!

Prøver å se det store bildet og komme meg litt ut av den "nå har jeg spist mye drittmat = alt er ødelagt og jeg kan like gjerne spise mer drittmat" tankegangen ;-)

Kjenner den tanken altfor godt...

Selv vært sjuk en uke. Gikk på en smell der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips:

Tegn inn de ukentlige målingene på en graf. Da ser dere tydeligere tendensen i stedet for å henge dere opp i akkurat DENNE dagens tall (som egentlig ikke betyr en dritt i den store sammenhengen).

Jeg heier på dere alle! Sommern skal nytes uansett kråpp vet jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag igjen og ny veiing. Ting har føltes mye bedre denne uka her når ting har vært mer tilbake til normalen. Ikke store nedgangen, men jeg er uansett kjempefornøyd med at det går rett vei. Jeg har ikke så veldig mye jeg har tenkt å gå ned, og for tida er det dårlig med treninga så sakte nedgang passer meg fint for å unngå å miste så mye muskler.

Slow and steady wins the race ^^,

Startvekt 09.01: 73,5 kg

16.01: 72 kg

23.01: 71,9 kg

30.01: 71,6 kg

13.02: 71,6 kg

20.02: 71,4 kg (-0,2)

Totalt: -2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.02.15: 75,3 kg

20.02.15: 76,3 kg

Blitt et opphold, som egentlig har vart siden før jul. Livet kom ikke i veien, men raknet.. Mannen i mitt liv (altså hesten min som jeg har kjent halve livet; i 15 år) måtte jeg avlive for to uker siden pga sykdom. Så har ikke fungert i det hele tatt :(

Var oppe i 78 for en stund siden, så har skjedd noe av en eller annen grunn o.O hadde spysjuka forige dagen,men spist som normalt dagen etter, altså i hovedsak dritt som det har blitt for tiden.. komme igang nå! 10 kg igjen til hovedmål, fornøyd med 70 til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vektoppdatering: hvem hadde trodd... Til tross for en dårlig uke både på kosthold og treningsfronten går vekten nedover :-)

Skjønner meg ikke helt på det, men glad likevel :-)

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

6. Februar: 76,1

13. Februar: 75,9

20. Februar: 75,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er, spesielt Millasob ! :D Herlige resultater.

Selv kan nok ikke jeg skryte. "Tante rød" er på besøk, så gidder ikke å face vekta da. Men en uke sjukdom + en uke vinglete form har stansa treningen litt. Men er endelig tilbake på riktig spor kostholdsmessig. Typisk meg å være veldig flink x antall uker, for så å ha en motreaksjon som varer 1-2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektoppdatering

Startvekt 89,1

Vekt nå. 87,4

Ned 1,7kg så langt

Det går ikke superraskt ned men går hvertfall rett vei, hatt litt sykdom og slitt voldsomt med ørebetennelse siste uken samt en veldig vond hals som gjør at jeg ikke får spist skikkelig for det gjør så vondt å svelge så gruer meg til å innta mat da det er grusomt så gleder meg til dette er vekke så jeg får spist skikkelig igjen og nok tror nok at jeg har lagt litt for lavt siste uken

Blir heller ikke noe voldsom trening på studio grunnet øret men går ca 14000 skritt daglig på jobb så da er det jo fortsatt en del aktivitet

Også vært hos legen siden sist med kneet. Ikke helt gode nyheter må nok legge fotballskoa på hyllen for godt( fotball er min favoritt kondisjonstrening) så det var dumt fikk også råd om å revurdere yrke og kanskje satse på noe annet som innebærer langt mindre gåing på beina ikke helt fornøyd med det heller for liker å være i bevegelse på jobb og blir altfor rastløs om eg skulle jobbet et sted jeg sitter mer eller lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smell på smell på smell. Hva i all verden skjer?! Føles ut som en ond sirkel osm bare går fortere og fortere nedover? Og droppe trening/spise shit bare gjør den sirkelen vondere og vondere. Dårlig dag = spise shit = dårligere dag osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smell på smell på smell. Hva i all verden skjer?! Føles ut som en ond sirkel osm bare går fortere og fortere nedover? Og droppe trening/spise shit bare gjør den sirkelen vondere og vondere. Dårlig dag = spise shit = dårligere dag osv...

prøv å spise bra på en dårlige dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smell på smell på smell. Hva i all verden skjer?! Føles ut som en ond sirkel osm bare går fortere og fortere nedover? Og droppe trening/spise shit bare gjør den sirkelen vondere og vondere. Dårlig dag = spise shit = dårligere dag osv...

Ganske klassisk tegn på at du har kjørt kroppen for hardt, nektet den næringen du trenger og slitt ut viljestyrken din. Skjer med en del folk som jager "sommerkroppen", og er grunnen til at man bør fokusere på å finne en livstil man kan leve med resten av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...