Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

01.01.15: 77,8 kg

09.01.15: 77,5 kg

16.01.15:77,8 kg

Tilbake til start.. ganske surt når jeg veide inn til 76,8 på begynnelsen av uka. Unnskyldningen er at jeg har epilepsi og vært utbrent i mange år, så får plutselige tilbakefall når kroppen blir belastet for mye. Er ikke i stabilisert medikamentelt heller. Så da gikk det som det gikk da, nok med å sitte oppreist og mat deretter :grumpy: Kjennes ut som kroppen er på god vei til å hente seg inn. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

01.01.15: 77,8 kg

09.01.15: 77,5 kg

16.01.15:77,8 kg

Tilbake til start.. ganske surt når jeg veide inn til 76,8 på begynnelsen av uka. Unnskyldningen er at jeg har epilepsi og vært utbrent i mange år, så får plutselige tilbakefall når kroppen blir belastet for mye. Er ikke i stabilisert medikamentelt heller. Så da gikk det som det gikk da, nok med å sitte oppreist og mat deretter :grumpy: Kjennes ut som kroppen er på god vei til å hente seg inn. Håper det!

Høres tøft ut, ingen tvil om det. Du får bare stå på og passe på helsa først og fremst ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

08.09.14: 71 kg

04.10.14: 69,8 kg (-1,2 kg på 3 uker)

10.10.14: 68,9 kg (-0,9 kg)

18.10.14: 70,0 kg (+1,1 kg)

25.10.14: 69,7 kg (-0,3 kg)

07.11.14: 69,0 kg (-0,7 kg)

21.11.14: 68,6 kg (-0,4 kg)

10.01.15: 71 kg (+2,4 kg)

16.01.15: 70,5 kg (-0,5)

Jeg er fornøyd. Går i hvertfall nedover. :) Syns selv jeg har vært flink hele uka. I kveld blir det litt usunn hjemmelaget pizza, og så tok jeg meg friheten til å spise en Twix siden det er frimåltidet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag:)

Ny veiedag for meg også,

02.01.15 : 83,3

09.01.15: 81,7

16.01.15 :81,5

Går riktig vei, men denne uken har vært litt tøff - ikke hatt et optimalt kosthold og tydd til lettvinte løsninger...

Ny uke, nye mulighter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle komme med noen tall også da...

Ikke veid meg på et år nå, og vil ikke starte opp igjen med det da det f*cker til hodet mitt så til de grader!

Men skal prøve å få tatt mål 1 gang i mnd eller annehver måned. Må føle litt på det...

Dette er målene for starten av 2015, nå kan det bare gå nedover!

Overarm: 31,5 cm

Bryst: 90,5

Midje (smaleste parti): 75

Mage (bredeste parti): 91

Rume/Hofter: 101

Lår: 57

Legg: 39

Har vært en del større før, så synes ikke dette er det verste, men mage og rumpe er for stort altså! Egentlig overarmene og :/

Men dette året har alle muligheter med seg, får bare satse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare råsur får ikke gjort noe som helst :cautious: en låsning i ryggen har gjort så den ene bakdelen er helt ubrukelig. Dro beinet etter meg gjennom helga før kiro på mandag.. Fortsatt vondt i en sene ved lysken, så blir halt igjen hvis jeg overbelaster. Sur! :grumpy: Kom tilbake til kustus kostholdet i går om ikke annet! Håper jeg får haltet meg etter dere, raskt!

jeg bruker denne som hjelper både på kranglete rygg og låsninger over kneet:

http://www.enklereliv.no/witouch-smertefjerner.html

ellers er jeg akkurat kommet hjem fra kursuke med helpensjon, altså startet igjen i dag med å følge kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag xD

Søndag 11. januar : 66,5 kg

Søndag 18. januar : 65,7 kg (- 0,8 kg )

Veeeldig gode uke med trening hver dag :love: og nå tar jeg faktisk egen kroppsvekt i knebøy på 6 repetisjoner :eek::D

I mårrå opp til 2500 kcal for å iche begynne å stagnere (y) , så forvente at vekta går litt opp neste uke :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag i dag :)

8.1.15 - 79,9kg

12.1.15 - 78,7kg = - 1,2kg

19.1.15 - 78,0kg = - 0,7kg

Totalt siden 8.1.15 - 1,9kg

Sier meg veldig fornøyd med det :) Har faktisk tenkt at tross for at jeg føler meg flink så har jeg ikke følt at jeg har lidd noen nød og mitt slankeforstyrra hodet har da tenkt at da kan jeg ikke gå ned... men joa :) Godt å kjenne noe endelig har løsnet og at jeg klarer å forandre livsstil OG gå ned i vekt uten altfor mange utfordringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag på fredag, og det var nedslående greier...

09.01.15: 69,1

16.01.15: 70,9 (+1,8)

Typisk når jeg starter opp styrketrening igjen, fyker opp i vekt. I tillegg så hadde jeg tanta på besøk, så det hjelper vel heller ikke på:(

Vel,vel...får bare fortsette, og satse på at det er en del vannvekt ute og går her:unsure: Trente 5 dager forrige uke, så det kan vel umulig være fett alt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag :)

8.1.15 - 79,9kg

12.1.15 - 78,7kg = - 1,2kg

19.1.15 - 78,0kg = - 0,7kg

Totalt siden 8.1.15 - 1,9kg

Sier meg veldig fornøyd med det :) Har faktisk tenkt at tross for at jeg føler meg flink så har jeg ikke følt at jeg har lidd noen nød og mitt slankeforstyrra hodet har da tenkt at da kan jeg ikke gå ned... men joa :) Godt å kjenne noe endelig har løsnet og at jeg klarer å forandre livsstil OG gå ned i vekt uten altfor mange utfordringer :)

Utrolig bra resultat. Og fornuftig tempo spør du meg. :) Dette skal vi klare!

Sola73 : Urk, kjipt resultat. Men om det er i sammenheng med stryke, så er det jo også positivt. Sikkert en del vann. Kroppen blir utsatt for noe som faktisk er veldig belastende. Hvordan opplever du resultater i styrketrenign i forhold til vektnedgang? Hva slags styrke trener du?

I dag skal jeg prøve meg på trappeintervallen igjen. 12 etasjer, opp seks ganger. Gruer meg litt. Vet hvor forferdelig tungt det er og det består av 98 % ren vilje og klare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra resultat. Og fornuftig tempo spør du meg. :) Dette skal vi klare!

Sola73 : Urk, kjipt resultat. Men om det er i sammenheng med stryke, så er det jo også positivt. Sikkert en del vann. Kroppen blir utsatt for noe som faktisk er veldig belastende. Hvordan opplever du resultater i styrketrenign i forhold til vektnedgang? Hva slags styrke trener du?

I dag skal jeg prøve meg på trappeintervallen igjen. 12 etasjer, opp seks ganger. Gruer meg litt. Vet hvor forferdelig tungt det er og det består av 98 % ren vilje og klare det...

Tror det er en del vann og blod, trente ikke i nesten 1 mnd i forbindelse med jula, spiste bare dritt og gjorde ingenting. Vekta raste ned 3 kg! Startet opp med styrketrening igjen på nyåret, og vekta fyker opp igjen. Frustrerende, men må bare konsentrere meg om mål en stund. Har gått inn et par cm rundt midje, så får fokusere på det:whistle:

Nå har jeg startet på et nytt styrkeprogram, mange varierte øvelser, både med kroppsvekt, apparater, tau, manualer, samt knebøy, markløft. 12- 13 øvelser hver gang, hvor de 6 siste utføres som sirkel 2 runder. Lagt opp til minimalt med pauser for å øke fettforbrenning. Liker opplegget veldig godt, og har økt litt i vekter jevnt over på bare 1.5 uker:) . Det er intensivt, og tøft for føttene, myyyyee knebøy i ulike varianter. Støl og lemster hele tiden:mad:

Kanskje derfor jeg holder vann...:unsure:

Hardcore de der trappeintervallene dine, slettes ikke morsomt, men du kommer til å få resultater av det..garantert(y) Du er tøff:couchpotato:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferdig med ei uke som var fyllt av t o arbeids dager og alpe tur fra onsdag til lørdag og barnebursdag på søndag:p

gikk bare opp 0.3kg så tilbake til 123kg for min del.

problemet er vel att denna uka er lik sånn ca :p to arbeidsdager for så å skulle dra til tyskland imorgen på BAU i München, dvs litt for mye alkohol og lite trening, og påfølgende 30årslag når jeg lander på lørdag :p dvs altformange kalorier iløpet av disse to ukene, men sommern er jo ikke her enda :p og jeg skal sykle på fatbiken på søndags morgen, slik att fyllesyken kan komme seg raskest mulig uttav kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...