Gå til innhold

Snustråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Veksler mellom General Hvit og Lundgrens Hvit til daglig. Den siste er vel favoritten, men det er noe med General. Pakker jeg tursekken er det General bakesnus som gjelder. Snus som smaker snus

Problemet er ikke å slutte, men å ikke begynne igjen.... Jeg har brukt snus siden jeg var 15, er nå 48. Har har opphold noen måneder innimellom, men har alltid funnet en grunn til å starte igjen. M

Hva er din favoritt? Jeg prøver stadig vekk nye typer, men faller stort sett alltid tilbake på gode gamle nick&johnny crushed ice. Føler jeg trenger en liten refreshment her for å finne noe kurant

• 3 uker senere...
Gjest =xXx=

Distanserer meg vekk fra en tråd som har svært, SVÆRT mye for seg.

Hvorfor? Slutta! Jadda, 18 timer og 8 minutter i skrivende stund (men hvem gidder å ha på stoppeklokke?:whistle:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest =xXx=
Hvilke porsjon snus renner ikke?

Har problemer med vanlig general porsjon der safta legger seg i øverste del av tennene og spiser opp tannkjøttet og ikke bare der snusen ligger.

Mulig general white portion ikke renner men er det noen andre?

White renner minst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvilke porsjon snus renner ikke?

Har problemer med vanlig general porsjon der safta legger seg i øverste del av tennene og spiser opp tannkjøttet og ikke bare der snusen ligger.

Mulig general white portion ikke renner men er det noen andre?

Skruf fresh white renner ingenting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...