Gå til innhold

Snustråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Veksler mellom General Hvit og Lundgrens Hvit til daglig. Den siste er vel favoritten, men det er noe med General. Pakker jeg tursekken er det General bakesnus som gjelder. Snus som smaker snus er

Problemet er ikke å slutte, men å ikke begynne igjen.... Jeg har brukt snus siden jeg var 15, er nå 48. Har har opphold noen måneder innimellom, men har alltid funnet en grunn til å starte igjen. Me

Hva er din favoritt? Jeg prøver stadig vekk nye typer, men faller stort sett alltid tilbake på gode gamle nick&johnny crushed ice. Føler jeg trenger en liten refreshment her for å finne noe kurant

Gjest =xXx=
Jeg kjøpte General G3 (extra strong slim) ved et uhell her om dagen. Den svir litt selvom jeg har snust i årevis.

Helt enig. Den river litt i en periode før du blir vant med den. Anbefales. Ellers så er det ekte saker som gjelder; general løssnus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en stund siden jeg slutta men min favoritt var Skruf Stark porsjon. Da snakker vi _perfekt_ fuktighet, aroma og nikotinnivå. Likte å prøve mye forskjellig men falt alltid tilbake til den...ouff, nå fikk jeg lyst på en! :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest =xXx=

Prøvde å slutte i dag. Klarte 3 timer og 43 minutter. Da var ei konfekteske og ei bøtte Haribo mix konsumert… æ veinte litt før æ gjør ett nytt forsøk. Heill mæ te det gamle nyttårsforsette som e å slutt å røyk når æ kjøre i fyilla. Det har æ ailltid klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Nå lo jeg meg i hjel!:lol:

Det er et tøft nyttårsløfte, så jeg biter tenna sammen;) PS! Du vil ikke tro hvor mange som ikke skjønner den; "hæ, kjører du i fylla??" osv…

Et annet nyttårsløfte er å slutte å drikke når jeg banker kjærringa. Samme respons…

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest =xXx=
Noen som har erfaring med msorensen.no? Fant et godt utvalg av thunder ultra strong der, så slengte inn en bestilling på diverse.

For meg ukjent. Kjøper på butikk. MEN har ved tre anledninger nå på det nye året oppdaget at plomberingen på snuseskene har vært brutt, det er muffens. Mulig svinn på et par av godsakene i hver eske, det blir det fort ei eske av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 5 måneder senere...
Gjest =xXx=

Lite oppdatering på en SVAÆRT viktig tråd.....

Siste nytt: Fru Stilken bruker General, small, white ekstra strong. Den har de nå sluttet å selge...... Sinna dame:eek:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

General løs har alltid vært favoritten... Men desverre setter 12 år med snusbruk sine spor, og jeg har derfor måttet bytte til pose. Tenkte å trappe gradvis ned. Noen som har tips til hvilken snus som er mild(est)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...