Gå til innhold

Snustråden


Myr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte General G3 (extra strong slim) ved et uhell her om dagen. Den svir litt selvom jeg har snust i årevis.

Helt enig. Den river litt i en periode før du blir vant med den. Anbefales. Ellers så er det ekte saker som gjelder; general løssnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å slutte i dag. Klarte 3 timer og 43 minutter. Da var ei konfekteske og ei bøtte Haribo mix konsumert… æ veinte litt før æ gjør ett nytt forsøk. Heill mæ te det gamle nyttårsforsette som e å slutt å røyk når æ kjøre i fyilla. Det har æ ailltid klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lo jeg meg i hjel!:lol:

Det er et tøft nyttårsløfte, så jeg biter tenna sammen;) PS! Du vil ikke tro hvor mange som ikke skjønner den; "hæ, kjører du i fylla??" osv…

Et annet nyttårsløfte er å slutte å drikke når jeg banker kjærringa. Samme respons…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Noen som har erfaring med msorensen.no? Fant et godt utvalg av thunder ultra strong der, så slengte inn en bestilling på diverse.

For meg ukjent. Kjøper på butikk. MEN har ved tre anledninger nå på det nye året oppdaget at plomberingen på snuseskene har vært brutt, det er muffens. Mulig svinn på et par av godsakene i hver eske, det blir det fort ei eske av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest =xXx=

Lite oppdatering på en SVAÆRT viktig tråd.....

Siste nytt: Fru Stilken bruker General, small, white ekstra strong. Den har de nå sluttet å selge...... Sinna dame:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...