Gå til innhold

Snustråden


Myr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

General løssnus. Men fru Stilken har funnet ut at ei eske per dag er for drøyt. Derfor General long white ekstra strong (hamsterbleier). Snart 44, general siden jeg var 13!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din favoritt? Jeg prøver stadig vekk nye typer, men faller stort sett alltid tilbake på gode gamle nick&johnny crushed ice. Føler jeg trenger en liten refreshment her for å finne noe kurant.

Den største tabben var å kjøpe en sylinder av nick&johnny desert green.

Fyr løs :)

Endelig en tråd som har noe for seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Personlig synes jeg det meste av white og/eller long smaker papir og "gir" ingenting. Synes det er best når det river litt i leppa :p

Enig i det, men white drøpper ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

General er General. Noen som huske Sorte Bjørn (eller no i den gata) de solgte for 20-25 år siden? Smakte helt jævlig. La enn en pris i skoletimen på ungdomsskolen. Skulle tøffe meg. Da dritten begynte å renne, nekta lærer'n meg å gå på dass å spytte ut. Ble sittende liknleik og grønn rundt gjeldene den timen. Gikk et par timer før jeg tok en ny pris…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General er General. Noen som huske Sorte Bjørn (eller no i den gata) de solgte for 20-25 år siden? Smakte helt jævlig. La enn en pris i skoletimen på ungdomsskolen. Skulle tøffe meg. Da dritten begynte å renne, nekta lærer'n meg å gå på dass å spytte ut. Ble sittende liknleik og grønn rundt gjeldene den timen. Gikk et par timer før jeg tok en ny pris…

Tror du mener Rallarsnus. Foretrekker selv Grovsnus. Den renner ikke så lett.

Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har dere forsøkt å slutte, og hvor lenge har det holdt?

Meg: 3 seriøse forsøk. Rekorden er 3 1/2 år. Nå har jeg panikk bare det er en strull igjen i kjøleskapet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svensketur idag. Tok med crushed ice som er 10/10. Prøvde general licorice. 5/10. Kjedelig. Og general G3 som jeg gir 9/10. Enkel, sterk og god, renner lite.

Ellers det siste:

Nord66 5/10

Skruf polar stark white 6/10

Som nevnt et par hakk her oppe av scyther så er thunder skikkelige saker. Husker jeg smakte det i 15-16årsalderen og fikk rettelig nikotinkick når jeg nesten aldri hadde prøvd snus før. Mener den var blå med mintsmak, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veksler mellom General Hvit og Lundgrens Hvit til daglig. Den siste er vel favoritten, men det er noe med General. Pakker jeg tursekken er det General bakesnus som gjelder.

Snus som smaker snus er bra, snus som smaker noe annet er ræv (fikk med en boks julesnus med nellik som bonus når jeg handlet på nett en gang, det var faktisk litt gøy).

Jeg har for øvrig en sær greie der jeg bare kjøper snus på fredager, men da kan jeg kjøpe så mye jeg vil, så jeg må bare planlegge litt.

Jeg har slutta flere ganger, rekorden er vel to og et halvt år, men jeg finner alltid en god grunn til å starte igjen.

Av og til går jeg en ukes tid uten snus bare for å bevise for meg selv at jeg kan, alltid like lett, så da begynner jeg igjen, så jeg har konkludert med at jeg snuser bare fordi jeg kan, og vil, ikke fordi jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel røyker (starta som 13åring, er nå 39... Med ryyghoste og fandens oldemor, med medisinske anbefalinger om å slutte, halvhjertede ønsker selv om å slutte...) - såe.. sverger til general extra sterk portion.... Det eneste som holder meg maaange timer unna rygen... Har og prøvd div. mentol og lakris varianter, det ble som godter for meg, etterpå tar vi oss en ryyg, liksom... Der har du min usle erfaring, men - jei for GESP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thunder er helt ukjent for meg. Men dersom den sparker som dere sier, så skal jeg til Sverige snart. Får se om de har den der.

Dattera mi som snuste en periode, kunne fortelle at du får laget din egen snus på Nordbysenteret ved Svinesund. Bare et tips snusbrødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...