Guest Posted December 13, 2014 Hei! Begynner snart i fast jobb hvor jeg trenger noen komfortable joggesko. Har sett så mange det siste året gå rundt med disse svarte og hvite Nike-joggeskoene. Kunne tenkt meg å få noen sånne – ikke fordi alle går med de, men fordi jeg synes de er utrolig kule, og jeg tror det ville passe fint med det jeg går med vanligvis. Så hvilke modeller er det snakk om? Søkte litt rundt og fant navnene "Free 5.0" og "Performance". Hva er forskjellen, hvilken er best og anbefalte, og er det eventuelt andre jeg kanskje burde vurdere? Og hvor kjøper jeg de? Villig til å bruke en og en halv lapp (+/-) for noen gode sko! Quote Share this post Link to post Share on other sites
QueenWinther Posted December 13, 2014 Jeg er veldig glad i Nike air max, som er hverdagssko - men veldig gode å gå i. Har akkurat kjøpt min 3. par etter å ha gått i hjel de første! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Posted December 14, 2014 De så litt klunkete ut for min smak, men takk for svar Quote Share this post Link to post Share on other sites
FrkHoel Posted December 16, 2014 Syns air max er slitsomme å gå mye i, men jeg overpronerer litt og de skoene er absoluutt ikke tilpasset personer som overpronerer. Modellen "internationalist" er mye mer behagelig å gå med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dinas Posted December 17, 2014 Nike Roshe er veldig fine! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rudboy Posted December 17, 2014 Komfortable sko er bedre enn kule sko, om du går/står mye på jobb =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nicolai Hildre Posted December 17, 2014 Nike Free 5.0, de desidert beste skoene jeg har brukt i hele mitt liv, helt fantastisk gode! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dag Posted December 17, 2014 Utvilsomt denne frekke klassikeren. Kombiner gjerne med matchende genser for dobbel effekt. 6 Kristian91, TEW, FatUnicorn and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dagthomas Posted December 18, 2014 Utvilsomt denne frekke klassikeren. [ATTACH=full]155501[/ATTACH] Kombiner gjerne med matchende genser for dobbel effekt. [ATTACH=full]155502[/ATTACH] Fuck all you haters! 18 QueenWinther, Linjemannen, malenesofie and 15 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Indiska Posted December 18, 2014 Både jeg og samboeren går i Nike Free 5.0, så de er å anbefale! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loco Posted December 18, 2014 Anbefaler Free 4 og 5. 4 er litt mer minimalistiske, men absolutt gode. Rater de hakket over 5. Også ser de kulere ut Quote Share this post Link to post Share on other sites