Gå til innhold

Sjekke opp på treningssenter?


Jenny95

Anbefalte innlegg

Annerledes er en ting, å være slesk er noe annet. Eller? Kanskje ikke? For all del ;)

Ikke all slags "annerledes" er akseptabelt heller. Nynasister er annerledes de og, uten at man må akseptere de. Ikke at jeg drar en parallel her, men prøver å få frem på en dårlig måte at det finnes forskjellige typer "annerledes".

Liker ikke bryte inn i andre sin diskusjon, men gjør det likevell. Om du ikke liker det SamGold skriver, så kan du jo bare ignorere det, du trenger ikke "slenge dritt" (i mangel på et mer passende ord).

Han prøvde å heve seg over det, men du vil ikke engang annerkjenne at du handlet dobbeltmoralsk? Og hvorfor tar du opp nynasister om du ikke trekker an parallel?

Greit SamGold er sikkert slesk, og høy på seg selv og livet sitt, men hva er vel galt med det? La han kose seg, og om det bryr deg eller andre, så får dere more dere med det uten å henge han ut..

Mitt lille bidrag!

Ellers så heier jeg på trådstarter å håper du tar mot til deg, og beklager min lille avsporing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annerledes er en ting, å være slesk er noe annet. Eller? Kanskje ikke? For all del ;)

Ikke all slags "annerledes" er akseptabelt heller. Nynasister er annerledes de og, uten at man må akseptere de. Ikke at jeg drar en parallel her, men prøver å få frem på en dårlig måte at det finnes forskjellige typer "annerledes".

Hysj! Hørte du det? Det var lyden av glasshuset ditt som gikk i tusen biter.

Du er en oppmerksomhetssyk hykler, mobber og dobbeltmoralist. At du i det hele tatt presterer å trekke inn nynazister i denne tråden er en imponerende oppvisning i dårskap, men heller ingen overraskelse når det kommer fra deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor mange "heite og single instruktører" treffer du på der, da?;)

På spinning kan du jo spille dum og trenge hjelp til å stille inn sykkel o.l

treffer ikke på noen.. utenom når de kommer og sier at jeg bråker når jeg trener mark. så du mener jeg bør be de kvinnelige PTene om å hjelpe meg å stille inn *host* stangen?:cool: (oi dåååårlig!) evnt markløftteknikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treffer ikke på noen.. utenom når de kommer og sier at jeg bråker når jeg trener mark. så du mener jeg bør be de kvinnelige PTene om å hjelpe meg å stille inn *host* stangen?:cool: (oi dåååårlig!) evnt markløftteknikken?
hahah - be om hjelp til å stretche ut noe;) Eller finn ut hva den aktuelle jenta driver med og prøv deg på det samme skik at hun kan hjelpe deg :):)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...