Gå til innhold

Sjekke opp på treningssenter?


Jenny95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vent litt: prøver vi fortsatt på å finne en fasit for noe som det ikke finnes en fasit på?

Hva mener du det ikke finnes noen fasit på? "Jeg vil så gjerne finne ut om person X kanskje er interessert i meg!" du tenker på?

Beklager, den eneste "fasiten" er å spørre. Alle andre alternativer er uhorvelig mye mer kompiserte og gir i 100% av tilfellene mindre pålitelige svar. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du det ikke finnes noen fasit på? "Jeg vil så gjerne finne ut om person X kanskje er interessert i meg!" du tenker på?

Beklager, den eneste "fasiten" er å spørre. Alle andre alternativer er uhorvelig mye mer kompiserte og gir i 100% av tilfellene mindre pålitelige svar. :p

Jeg tenker på alt som har med romantisk interesse og interaksjon å gjøre. Mellommenneskelige forhold. Finnes ikke fasit. Kommer aldri til å bli det. Det er en høyst dynamisk greie som varier altfor mye fra person til person, og fra situasjon til situasjon, altfor variabel til å kunne ha en håndbok for.

Svaret er enkelt: "Do whatever the FUCK you wanna do"- Hodge Twins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver litt vanskelig. Mener du at menn kan si hei og det kan fungere, men at kvinner ikke kan gjøre det samme?

"Hei. Det er ikke meninga å være han raringen på busstasjonen, men jeg har lagt merke til deg og du er så hensynsløst nydelig at jeg ikke kan stå her og gjøre ingenting. Kult om du vil møtes og ta en kaffe eller noe en dag! Nå skal jeg trekke meg tilbake og late som ingenting heller enn å stå her og la ting bli skikkelig awkward.", før jeg gav henne en lapp med nummeret mitt på, smilte, og satte meg og venta på bussen min. Det varte ikke, men vi ble godt kjent og hadde det gøy en stund, og det var definitivt en opplevelse som gjorde dagen hennes verdt å huske. ^^,

*merk, damer, bruken av ordet generelt. Jeg snakker ikke nødvendigvis om akkurat deg som leser dette.

Ikke helt min stil, men fortsatt milevis foran menn flest og definitivt kult gjort. Dette er sånt man kan gjøre når man har en once-in-a-lifetime mulighet. Om det er noen man treffer flere ganger, foretrekker jeg personlig å bli litt bedre kjent først og sjekke om kjemien er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tusen takk for alle innspill - og kom gjerne med flere!

Jeg er ikke sjenert av meg til vanlig, men jeg har aldri sjekket opp en på ekte, hah! Kun på tinder og slikt.

Tenk hvis han har dame da? Shit, det hadde vært pinlig.

Skal trene til uken, så vi får see...

Hva hadde dere tenkt hvis en jente så litt nå og da på dere og smiler? Sist jeg ventet på racken da han brukte den, så smilte vi til hverandre - men regner jo med at det bare var av ren folkeskikk/høflig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde dere tenkt hvis en jente så litt nå og da på dere og smiler? Sist jeg ventet på racken da han brukte den, så smilte vi til hverandre - men regner jo med at det bare var av ren folkeskikk/høflig

At hun har lyst å bli mor til mine barn? Hva ellers? :)

Det spiller ingen rolle hva han tenkte eller ikke tenkte eller om det var folkeskikk eller ikke. Det som betyr noe er at når dette skjer flere ganger så begynner dere å legge merke til hverandre og er ikke lenger helt fremmede for hverandre.

En dag blir det plutselig mer naturlig å innlede en samtale. Men ikke hold pusten! Du bør lire av deg et hei og et smil snart. Menn flest tar nok ikke initiativ i en slik situasjon, selv med grønt lys! :D

Men et siste tips, både til menn og kvinner. Glem konseptet sjekking. Fokuser heller på å komme i kontakt med og bli kjent med mennesker. Vær vennlig og åpen. Legg merke til menneskene du møter i hverdagen. Ikke tenk så mye lenger enn "Hei". Det jeg gjør for å bli kjent med en ny mann er ikke så veldig annerledes enn hva jeg gjør når jeg blir kjent med en ny kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei jente sjekket meg opp for ikke så lenge tilbake. Hun gjorde markløft, smilte, sendte noen blikk å så kom hun labbende bort og spurte rett ut på en skala fra 1 til 10 hvor singel jeg var. 10/10 i stil. 10/10 i ressursbruk. 10/10 i tidsbruk til henne.

Well hello there. En oppskrift som er dømt til å funke på stort sett alle gutter, alle aldre anywhere.

Tør du prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde markløft, smilte, sendte noen blikk å så kom hun labbende bort og spurte rett ut på en skala fra 1 til 10 hvor singel jeg var.

Interessant at det ikke var et Ja/Nei spørsmål, men graden av singel det ble spurt om Tor. Hun var sikkert interessert selv om du hadde vært 5/10 singel/i et dårlig forhold :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at det ikke var et Ja/Nei spørsmål, men graden av singel det ble spurt om Tor. Hun var sikkert interessert selv om du hadde vært 5/10 singel/i et dårlig forhold :hilarious:

En av mange ting hun gjorde riktig skal jeg si deg, ble ganske vippet av pinnnen, ja sjarmert. Hun var ikke min type jente - fant henne ikke spesielt attraktiv heller - men helhetlig med måten hun gjorde det på ville jeg garantert ha blitt bedre kjent med henne over en kaffe, hadde jeg hatt mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver litt vanskelig. Mener du at menn kan si hei og det kan fungere, men at kvinner ikke kan gjøre det samme?

Nja, jeg mener menn som regel må være "på jakt" i en datingsituasjon. Om det er biologisk, kulturelt, eller litt av begge dela er interessant men uviktig all den tid det er fakta. Som jeg sa: Gjennomsnittsmannen opplever kanskje 10 avvisninger/nye venner for hver dame som gjengjelder interessen. Det vil si at gjennomsnittsdama må avvise 10 menn for hver mann hun velger å innlede noe med. I tillegg er det en kjennsgjerning at menn er, eller i alle fall etter sigende skal være, komisk dårlig til å ta hint. Seinfeld har sikkert minst en episode om det. :p

En dag blir det plutselig mer naturlig å innlede en samtale. Men ikke hold pusten! Du bør lire av deg et hei og et smil snart. Menn flest tar nok ikke initiativ i en slik situasjon, selv med grønt lys! :D

Sier vi ikke det samme her..? Gitt pseudostatistikken over er det ikke rart at menn er tilbakeholdne selv når dama føler hun gir grønt lys. Jeg har i alle fall aldri blitt sjekka opp noe sted og hadde aldri i livet antatt ut av det blå at et smil betydde at dama ville ha kontakt. Jeg hadde heller vært tilbøyelig til å tro at jeg hadde noe i ansiktet. :p

Jeg er ikke sjenert av meg til vanlig, men jeg har aldri sjekket opp en på ekte, hah! Kun på tinder og slikt.

Tenk hvis han har dame da? Shit, det hadde vært pinlig.

Beklager om jeg er litt ekkel nå, men hvorfor i alle dage er det pinlig? Om det skulle bli litt awkward, hvorfor betyr det noen verdens ting? Om dere kommer i prat og han nevner at han har dame er det bare å fortsette prate som om du ikke hadde noe annet i tankene, og kanskje du har fått en ny venn. Om du er direkte og spør om han vil finne på noe med deg, og han har dame.. vel, da kan du bare le litt og si "Vel, sånt vet man ikke før man prøver, eh?" Universet spinner videre, ingen skade skjedd, det eneste som er anderledes er at du smigret han ved å vise interesse.

Ingenting er mer pinlig enn du selv tror det er. Ingen på hele planeten bryr seg om hvorvidt du tråkker i salaten, til det er folk alt for opptatt med å unngå salattråkking selv.

Hva hadde dere tenkt hvis en jente så litt nå og da på dere og smiler? Sist jeg ventet på racken da han brukte den, så smilte vi til hverandre - men regner jo med at det bare var av ren folkeskikk/høflig

Om han har returnert et smil kan jeg i det minste garantere at han synes du er helt grei å se på. Et returnert smil går alt for fort til at man rekker og tenke seg om og gjøre noe av folkeskikk eller sosiale konvensjoner. Han likte det han så, så han smilte.

Ta kontakt med han! Kanskje brenner du deg, men deltar du ikke på leken er du garantert å aldri få noen premie. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor "damer smiler som et tegn på at de vil ha kontakt" er faen meg en mysterie for meg. Du smiler ikke på kaffetrakteren hver gang du skal ha kaffe, gjør du? For all del, lov å smile på kaffetrakteren, men du fyller gjerne på vann, legger i filter, tar noen skjeer kaffe oppi og trykker på "På" knappen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor "damer smiler som et tegn på at de vil ha kontakt" er faen meg en mysterie for meg. Du smiler ikke på kaffetrakteren hver gang du skal ha kaffe, gjør du? For all del, lov å smile på kaffetrakteren, men du fyller gjerne på vann, legger i filter, tar noen skjeer kaffe oppi og trykker på "På" knappen også.

Hahaha, quite fantastic! God måte å oppsummere poenget mitt på. Damer flest er "bortskjemte" når det kommer til det motsatte kjønn, faktisk i så stor grad at de smiler til en kaffetrakter og forventer å bli servert en varm mocca og nybakte scones. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, quite fantastic! God måte å oppsummere poenget mitt på. Damer flest er "bortskjemte" når det kommer til det motsatte kjønn, faktisk i så stor grad at de smiler til en kaffetrakter og forventer å bli servert en varm mocca og nybakte scones. :p

Funker jævlig greit som et filter for min del f.eks :D Vil ikke ha bortskjemte damer. Vil ha de som "står opp fra sofaen og henter den jævla fjernkontrollen" for å ta en analogi. Som i Tors eksempel. Det ER så jævla turn-on at jeg har ikke ORD :D

såeh....Jenny95 Want him? GO GET HIM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg sjekket opp en skjønnhet/kassadame på den lokale butikken sin forleden kveld. Han stakk innom rett før stengetid(sengetid?), kjøpte en åtte-tolv liter melk, halvannen liter is, og nokke appelsinjuice. Hun spør om han vil ha kvitteringen, og da svarer han iskaldt "Yeah baby, men bare om du skriver nummeret ditt på den."

-Æ gjør ittj sånnt schø!- ler kassadamebaben, og jeg *host* kompisen min må forlate åstedet med hverken kvittering eller telefonnummer!

#Eidpåkompis #BoikottKiwi #NoReceipt #Getahaircut #Heartbrokenbyrandomgirlinthelocalgroceriestore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...