Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lenge tenkt på om eg virkelig skal anlegge skikkelig sjeggvekst. Har alltid hat litt, men plar å trimme det ned til 3 mm med maskin når det blir for langt.

Etter å ha lest tråden og sett på blider har eg bestemt meg. Legger trimmeren på hylla fra nå av !

Tidlig nyttårsmål for 2015 : Anlegge sjegg og hårvekst en løve verdig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DOITFULLSKJEGG

Couple of problems there:

1) det følger dette fargespekteret; normalt -> rødlig -> krass oransje.

2) jeg er snart 30, men fjeset mitt evner fortsatt ikke det og gro skjegg på kinnene, så alt havner under haka, på halsen og rundt kjeften.

3) det er stivt som et tornekratt av hønsenetting.

Så hvis jeg ikke passer på og trimme ned lengden kontinuerlig, ser haken min ut som et vintage ginger skrotum etter ca. 3 uker.

EDIT: dette er meg per i dag, og nå er det så langt som komfortsonen min strekker. Ikke lengre enn dette.

post-29788-14440993830835_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var digg da movember var over og man kunne rake av seg barten og få tilbake skjegget...kanskje man skulle anlegge skikkelig skjegg sånn som skjeggekongen ubertass litt lenger opp her, respekt mann...

Dette er dagens status...kan trygt si det er mer i trynet enn på hue her og, men av andre årsaker...:oldman::woot:

[ATTACH]155244[/ATTACH]

post-22831-14440993841555_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-531-14440993851579_thumb.jpg

Forrige måned, litt kortere nå, ble ikke helt fornøyd etter en stuss så raka av litt på lengden og starter om igjen. Egentlig så handler det bare om å gjøre en ting til man er lei, så finne på noe annet. Har egentlig hatt/prøvd det meste fra handlebar moustache, til helskjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt beard balm fra beardbalm.us men nå lager jeg min egen beard oil. 3/4 jojoba olje, 1/4 mandel olje. Fyll på med ønsket lukt fra essensielle oljer. Jeg bruker tre dråper mandarin, to dråper grapefrukt og to dråper rosmarin. Funker vannvittig bra, billigere enn å importere og aldri mer flass i skjegget.

Har bestilt inn fra telemark urtebrænderi for å lage skjeggolje til Mannen, etter at jeg så dette innlegget. Men jeg gikk for de eteriske oljene: "Macadami olje: er en fantastisk , beskyttende olje som trekker relativt lett inn i huden. Dette gjør den velegnet til behandling av arr, solbrenthet, mindre sår og hudirritasjoner." også sandeltre for jeg digger lukten. Takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...