Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke barbert meg på 5 uker nå. Det starta med en visdomstannoperasjon og massiv opphovning ==> ikkefaenomjegbarberermeg. Etter 2-3 uker så fant jeg ut at, whatthehell, hvorfor ikke bare la det gro, har aldri latt det gro før. Skjeggveksten er ikke all verden; ser egentlig småskabbete ut, men arti' læll :whistle: Jeg skal la det gro på ubestemt tid framover, så får vi se hva det blir til etter hvert.

Denne er fin: http://betterwithabeard.tumblr.com/. Noen dudes ser bare bedre ut med skjegg:

Louis CK

grid-cell-31411-1397753770-2.jpg

grid-cell-31411-1397753773-7.jpg

Paul Rudd

grid-cell-25317-1397749186-4.jpg

grid-cell-25317-1397749188-7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barbert meg på 5 uker nå. Det starta med en visdomstannoperasjon og massiv opphovning, ==> ikkefaenomjegbarberermeg. Etter 2-3 uker så fant jeg ut at, whatthehell, hvorfor ikke bare la det gro, har aldri latt det gro før. Skjeggveksten er ikke all verden; ser egentlig småskabbete ut, men arti' læll :) Jeg skal la det gro på ubestemt tid framover, så får vi se hva det blir til etter hvert.

Bare la det gro i et par mnd til, så får du se potensialet i skjegget ditt. Er utrolig hvor mye det vil dekke seg til med tid.

Dette er meg etter 9 dager. Blir morsomt å se etter 2-3 mnd.

DAG9skjegg_zpsae454c2c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper forresten på en avklaring fra Bicepsbro angående hva tråden skal handle om.

Jeg forstår ganske enkelt ikke spørsmålet.

Mener du "er det noen andre som syns skjegg er litt småkult, og vil anlegge helskjegg?" eller bare ganske enkelt "er det noen andre som syns at skjegg er litt kult?"

Eller er vi mer på at du lurer på om det er andre her som syns at skjeggvekst er fascinerende i seg selv, på lik linje med interesse for andre studieområder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper forresten på en avklaring fra Bicepsbro angående hva tråden skal handle om.

Jeg forstår ganske enkelt ikke spørsmålet.

Dude..........

Ser ut som du er den eneste som ikke "skjønner" hva poenget bak denne tråden her er.

Jeg kommer ikke til å bruke mer tid på deg enn det jeg gjorde akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude..........

Ser ut som du er den eneste som ikke "skjønner" hva poenget bak denne tråden her er.

Jeg kommer ikke til å bruke mer tid på deg enn det jeg gjorde akkurat nå.

Noen andre enn meg her som er interessert i skjegg?

Dette er en setning som ikke gir mening.

Jeg ser hva tråden har utviklet seg til, men setningen du innledet med gir ikke mening.

Jeg ber deg avklare.

Det er ikke en fornærmelse av deg eller din person, men et forsøk på å forstå hva faen du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grodd skjegg siden 1. august etter avtale/utfordringer mellom noen kompiser. Det skal gro ut året, så får tiden vise hva som skjer etter det :) Anbefaler forsåvidt alle som har grodd litt å gå til innkjøpt av beard balm, eller olje. Balm gjør underverker for et ellers bustete skjegg.

BluebearWebcoaching, tråd for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en setning som ikke gir mening.

Jeg ser hva tråden har utviklet seg til, men setningen du innledet med gir ikke mening.

Jeg ber deg avklare.

Det er ikke en fornærmelse av deg eller din person, men et forsøk på å forstå hva faen du snakker om.

Setningen gir jo mening. Det er et spørsmål som i utgangspunktet er ment å tvinge deg til å svare ja/nei. Jeg tok det med en gang og handlet deretter.

Sånn sett har jeg løst tråden og svart på vegne av alle , ettersom det faktisk var andre her inne med interesse for skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...