Jump to content
Guest Jester

Lavrans Solli spiser 7000 kcal om dagen

Recommended Posts

Fortsetter under...

Er vel litt det samme som Phelps sine 12000 om dagen?

Mye pasta og brødmat, men det går greit for han har jo allerede dekket proteinbehovet sitt... Mye carbs, mye fett... nok protein

Folkens, dette er en meny av MANGE i løpet av en mnd. På treninger drikker han vann og sportsdrikke, til pastaen spiser han grønnsaker osv. I løpet av en mnd spiser han også fisk, ris, poteter, biff etc tre ganger i uken, både til lunsj og middag. Tro meg, for det er JEG som lager all maten og drikken hans mellom treninger og søvn når han ikke er på Olympiatoppen.

Fra Anja sjæl :p

Annonse

er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver

Sånn for ordens skyld så var det første jeg lærte av kostholdsekspertene på Olympiatoppen å skjære MINST dobbelt så tykke brødskiver som "normalt". Dette var jo da linket opp mot min idrett som også var en utholdenhetsidrett.

er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver

Tipper og de 5,5 kiloene inneholder drikke. Siden mye av næringen han inntar kommer fra drikke og ikke vann vil det være viktig for han å ha kontroll på den og. Derfor vil drikken inngå i de 5,5 kg om dagen ;)

Tipper og de 5,5 kiloene inneholder drikke. Siden mye av næringen han inntar kommer fra drikke og ikke vann vil det være viktig for han å ha kontroll på den og. Derfor vil drikken inngå i de 5,5 kg om dagen ;)

uff, da spiser jeg alt for mange kg om dagen :D

Annonse

Tipper tennene er fornøyd med å drikke litervis med juice hver dag.

Tipper Lavrans rett og slett driter i syre skader på tennene. Han svømmer for å hevde seg i OL. Nye tenner kan alltids kjøpes, ikke like lett med OL medalje.