Forsvarsdama5.0 1 583 442 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Alle p-piller fungerer forskjellig fra person til person. Man må bare teste det ut og se hvordan det fungerer for deg. Og du må minst gi det 3 måneder. Jeg hadde konstant vonde bryster i 4 måneder etter at jeg startet på Yasmin. Men siden har det ikke vært noe problem. Så det handler om å la kroppen tilpasse seg. Ja, skal gi det noen mnd Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vesen 975 1 845 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Så rart.. Ut fra hva jeg finner på nettet på type legesider osv skal loette ha relativt få bivirkinger, og være en fin "førstegangspille", fordi den har både østrogen og gestagen - derfor er det også mindre sjanse for kreft.. Er det cerazette som er uten hormoner? Beklager sent svar. Cerazette er uten østrogen. I følge fastlegen min var det østrogenet i Loette som gav bivirkningene. Som Groenhaug sier er det lurt å gi det litt tid før du eventuelt bytter, men for meg ble bivirkningene bare verre. De siste månedene jeg brukte Loette var jævlige. Humøret svingte noe vannvittig, og jeg hadde svettetokter om nettene. Håper det fungerer bedre for deg. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.