Gå til innhold

Hvor mye ødelegger en "kosekveld"?


9fitness000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En halv pose smågodt og litt chips ødelegger vel ikke særlig mye. Dersom det er det som skal til for at du gir full pinne på trening og kosthold resten av uken så må man virkelig få unne seg litt smågodt og chips :)

Holder det ganske strengt i uken, er opptatt av å få i meg næringsrik og ikke minst, nok mat ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det ganske strengt i uken, er opptatt av å få i meg næringsrik og ikke minst, nok mat ellers :)

Hvis du flytter fokuset fra

Holder det ganske strengt i uken

til

er opptatt av å få i meg næringsrik og ikke minst, nok mat

hele uken til at "kosedag" ikke lenger er nødvendig så er og blir det det beste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du flytter fokuset fra

til

hele uken til at "kosedag" ikke lenger er nødvendig så er og blir det det beste alternativet.

Jeg tror likevel alle har godt av "kosedager" innimellom, både for psyken og at kroppen ikke tar skade av litt sukker innimellom, men jeg skjønner poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halv pose smågodt? Hva regner du som en halv pose? En halv papirpose kan romme jævlig mye smågodt, med mindre man bare velger skumgummi som tar mer luftrom enn vekt, mens andre typer smågodt kan veie veldig mye selv om det ser lite ut. Så om du ødelegger uka som var er vanskelig og si, for man vet jo ikke om du har 150 g eller 750 g i den godteposen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...