Gå til innhold

Har vi glemt hvordan vi tar på oss vanlige bukser?


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I tillegg så er det faktisk vanskelig å finne en bukse som passer over rumpa og som sitter i livet. De fleste bukser som er laget er ikke ment for en fyldig rumpe samtidig som man er smal i livet.

Og hvis man vil gjøre det enda vanskeligere så hiver man på ordentlig telefonstolpe-legger. Bootcut ser ut som skinny jeans, skinny jeans funker aldri og chinos blir en vits.

Én anbefaling til jenter som sliter med bukser: Freddy wr.up. Etter finnes ingen rumpeproblemer.

Disse blir drøøøøye om man har ganske mye rompe og kjøper så de skal passe i livet... Jeg kjøpte, prøvde den på badet, innså at jeg aldri ville tort å gå ut i den og sendte tilbake.

Likevel - jeg bruker aldri tights utenom trening. Jeg slår et slag for kjole og skjørt til hverdags. Det finnes til alle kroppsformer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med bukser til mannfolk med store lår å liten ræv?

jeg har 36 i livet men ALLE bukser som jeg prøver er så tighte på låret att min kjære mobil ikke kommer ned i lomma:p og sitte går dårlig da buksa ikke er der den burde være sånn helt automatisk:p

har jo ikke abnormt store lår 72cm i omkrets så burde jo være "innafor" en norm av noe slag:D må nesten alltid opp i 38 for og få noe til og passe på låra, :( /grine

Sjekk ut Levis 520!

Litt smal modell, men mye større i lår/rumpe (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor du skaffer deg tights. Hvis du ikke finner bukser som passer, så må du bruke tights.

(ta også med en rumpetaske for manglende lommer)

Tøft.. Går ca alltid i tights med bluse over når jeg tusler i byen-/ på tur med hunden.. Tenkte ikke at det var så ille (er jo sort, blusen dekker rumpen og mega behagelig). Visste ikke at det hadde blitt "godkjent" å bruke det, men man får da gå som man vil - er jo rent og "pent" ;-P

Forresten - kjøpte rumpetaske i sommer (appropo innlegget ditt); passer perfekt til ironien din der :-O skal sies at den er ubrukt. Vesker finnes visst det også - men kjøpte den i et "den ser sporty og praktisk ut" øyblikk.. Kremt O;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bland inn litt tysklekser så er du der.

An, auf, hinter, in, neber, über, unter, vor, und zwishen. An die Bank, und auf die Tischen. Osv.

Hvis noen har tips til enkle, smale, stretchy dressbukser som passer bra på ei svær rumpe, så tas det også imot med takk!

Dressbukse er det bare å få sydd hos skredder med en eneste gang. 900% bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, hva leste jeg nå? La folk gå i det dem selv vil! Herregud, hva man skal legge seg opp i. Blir helt oppgitt, jeg. Tights er deilig å ha på. Det er dager hvor jeg ikke orker å ta på meg en strammere bukse, og da passer tights midt i blinken.

Herregud……..

Folk har lov til å ha på seg omtrent hva de vil.

Det betyr ikke at man skal være likegyldig til hva folk har på seg.

Det er verdt å bemerke når treningstights brukes som moteplagg fremfor treningsplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig går jeg kun i treningstights hvis jeg skal trene samme dag (5 dager i uka, så blir jo en del tightsgåing :p) ..

Men synes det er helt ok at folk går i treningstights utenom det også, er jo sjukt behagelig! Men tenker også at setting har mye å si, hva du velger å ta på deg sier mye om din instilling til ting, så jeg ville nok sett rart på noen som dukket opp i middagsselskap i tights, eller en øl ute på byen. Men uansett verre med de grå joggebuksene .. grøss :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg høres ut som om jeg er 100 år gammel, men det er faktisk ikke det samme hva man ikler seg. Enten man vil eller ikke, så snakker man et språk når man velger antrekk, og det er ganske essensielt for det å bli tatt seriøst at man i det minste har svakt grep om hva det er man signaliserer.

Hvis jeg skal treffe noen for en kaffe før trening er det helt greit å være i treningstøy. Da passer det til konteksten. Men hvis noen dukker opp til en middagsavtale i treningstøy, så sier det meg ett av to ting: 1) de hadde glemt avtalen og hastet av gårde rett fra trening, eller 2) de respekterer ikke meg, min tid, eller vår avtale nok til å gidde å ta seg bryet med å kle seg voksent og etter anledningen.

Jeg er ikke sånn at jeg irriterer meg over hva tilfeldige fremmede ikler seg, men det forteller meg en del om dem lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg høres ut som om jeg er 100 år gammel, men det er faktisk ikke det samme hva man ikler seg. Enten man vil eller ikke, så snakker man et språk når man velger antrekk, og det er ganske essensielt for det å bli tatt seriøst at man i det minste har svakt grep om hva det er man signaliserer.

Hvis jeg skal treffe noen for en kaffe før trening er det helt greit å være i treningstøy. Da passer det til konteksten. Men hvis noen dukker opp til en middagsavtale i treningstøy, så sier det meg ett av to ting: 1) de hadde glemt avtalen og hastet av gårde rett fra trening, eller 2) de respekterer ikke meg, min tid, eller vår avtale nok til å gidde å ta seg bryet med å kle seg voksent og etter anledningen.

Jeg er ikke sånn at jeg irriterer meg over hva tilfeldige fremmede ikler seg, men det forteller meg en del om dem lell.

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg signer det mange jenter med store lår og rumpe har sagt over her! Men jeg bruker sjelden tights utenom trening likevel. Bortsett fra når jeg skal på biblioteket og lese en hel dag (ok, det skjer jo ganske ofte egentlig ...) . DA orker ikke jeg sitte med jeans. Foretrekker å ha beina litt alle veier (...? haha), og jeans strammer og er ikke noe godt å sitte i sånn over tid. I tillegg til at leggen min hovner opp av det. So, tights - I love you! Men strømpebukse er også gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bukser og tights om hverandre. Om jeg skal på universitetet og sitte tilnærmet hele dagen, så gidder jeg ikke stramme jeans og belte. Og jeg er sykepleiestudent så må ha uniform når jeg er i praksis uansett. Bruker bukser ellers til tross for fotballegger. Jeg vet ikke. Har ikke problemet med å finne bukser som store deler av tråden handler om.

Merksnodig å henge seg opp i tights. Tights nå til dags er forkjellige og mange er ganske fine og kule. Til forskjell fra grå joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bukser og tights om hverandre. Om jeg skal på universitetet og sitte tilnærmet hele dagen, så gidder jeg ikke stramme jeans og belte. Og jeg er sykepleiestudent så må ha uniform når jeg er i praksis uansett. Bruker bukser ellers til tross for fotballegger. Jeg vet ikke. Har ikke problemet med å finne bukser som store deler av tråden handler om.

Merksnodig å henge seg opp i tights. Tights nå til dags er forkjellige og mange er ganske fine og kule. Til forskjell fra grå joggebukse.

Hvorfor er det merksnodig å henge seg opp i tights? Fordi det er et plagg du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i tights er nydelig. Men why oh why måtte det bli en trend blant menn? Kommer til å ta meg minst ti år til å akseptere trenden, og like lang tid å bli kvitt stereotypinga hjernen min automatisk gjør når jeg observerer gutta som har hengt seg på den.

Fordi det er så jævlig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...