Jump to content
darkwood

VM i Styrkeløft 2014

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Morten skrev dette på Norges Styrkeløfteforbund.

forbindelse med de ryktene som går om utestengelse av en landslagsløfter ønsker TIK å komme med følgende uttalelse.

Endring i laget til VM

Kjell Egil Bakkelund er tatt ut av landslaget til VM.

Kjell Egil Bakkelund er videre utelukket fra landslaget fram til 1.1.2016.

Utelukkelsen har skjedd etter intern behandling i TIK, i tråd med retningslinjene i organisasjonshåndboka. Ingen videre opplysninger vil bli gitt.

Dette med bakgrunn i en sak som er vanskelig for alle involverte parter, og vi ber om at saken tas til etterretning og at videre ryktespredning opphører.

MAO ikke doping.

Helt riktig som du sier, er ikke snakk om doping her!

Etter å ha snakket med indre kretser så er det snakk om at han er utestengt for sin oppførsel, mer detalje vil jeg ikke gå inn på men er veldig alvorlig, ganske trist med tanke på at han er jo et stort talent også nå akkurat før VM :/

Er det innafor å faktisk bli litt rørt av knebøyen til CYC? Jeg tok meg selv i å felle en liten tåre :cry:

Jeg ble så motivert at jeg dro og spontanstyrkeløftet til ære for mannen. Så ja, det er helt innafor.

Annonse

Hvorfor skulle styrkeløftforbundet spre feilinformasjon?

Ikke feilinformasjon, men bakt inn på en måte slik at verken utøver eller sporten blir satt i dårlig lys for hva han har gjort.

Guest Jester

Vil bare minne om at spekulasjoner vil bli slettet og være grunnlag for advarsler.

-Mod