Jump to content
Sagstein

Forslag til mellommåltid, helst proteinrikt

Recommended Posts

Jeg stikker på jobb i åttetiden og trener i firetiden. Spiser lunsj ca elleve, men må ha et mellommåltid før trening (trener på jobb, så går ikke hjemom i mellomtiden).

Måltidet må altså kunne holde seg i romtemperatur i ca. 8 timer og aller helst inneholde en god del proteiner. Er det noen som har noen forslag til noe jeg kan lage selv? (blir litt dumt kjøpe Skyr hver dag).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Proteinshake og noe nøtter/frukt blir vel mest lettvint. Ha proteinpulver i en shaker og fyll på med vann eller eventuelt melk om du vil kjøpe det når du er på jobb. Om du gidder kan du jo også bare lage en liten matpakke med litt kylling og ris/grønnsaker som ikke tynger så mye, men gir litt ekstra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonse

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...