Gå til innhold

Hvilke hyppighet og type mageøvelser kjører dere?


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=

Ærede forumbrukere! Undertegnede undres høyt på hyppighet per uke dere kjører mageøvelser, type øvelser osv. Selv kjører jeg x-size der tirsdager i henhold til program blant annet er viet mage i form av hengende beinhev, 4 x 10.

MEN sper på med pallof press mandager (22,5 kg, 3 x 8-10) og situps i maskin med 25 kg, 4 x 10-12 på fredager. Jadda, sikkert for mye, men som gammel bokser sitter fortsatt noe i ryggmargen, ingen trening uten at det brenner i maga'n;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
Kjører som fast del av oppvarming, dvs tre ganger i uka. Kjører superman i TRX, funker knallbra og ikke noe kluss med korsrygg som jeg får av situps.

Interessant, kjører du til maks eller i serier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel det som står på x-pressprogrammet, så annenhver dag, men noen ganger skipper jeg og andre ganger er jeg megastøl fra før etter å ha løpt intervaller :p

Når jeg trener magen er det pallof press, pikes i slynge og planken :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Interessant, kjører du til maks eller i serier?

Kjører tre sett med 10-12 reps, i supersett med kettlebell sidehev og "lying side leg raise" (ikke sikker på hva det heter på Norsk...) i trx.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest =xXx=
Kjører tre sett med 10-12 reps, i supersett med kettlebell sidehev og "lying side leg raise" (ikke sikker på hva det heter på Norsk...) i trx.

Skjønner hva du mener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Som regel det som står på x-pressprogrammet, så annenhver dag, men noen ganger skipper jeg og andre ganger er jeg megastøl fra før etter å ha løpt intervaller :p

Når jeg trener magen er det pallof press, pikes i slynge og planken :)

Pallof pressen liker jeg godt. Men av og til er den et lite h… opplever at matinntak ikke må være for tett på denne øvelsen. Da står maten og stanger i drøvelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trener magen stort sett fem ganger i uken;

mandag knebøy

tirsdag markløft

onsdag knebøy

torsdag markløft

fredag knebøy

Funker bra - og så blir jeg sterk andre steder også - samtidig - som en ren bonus!

:)

skullle til å si det samme :love::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...