Gå til innhold

Damene strømmer til Styrkeløft, 700% økning i OSK på 4 år!


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da får man bare ta bedre betalt av medlemmene og håpe på endringer. Dere har i det minste status som "idrett", i motsetning til enkelte andre aktiviteter noen av oss her inne driver med ;)

Det med offentlig støtte har nok mye med synlighet å gjøre, så dere får pakke med dere noen tonn med utstyr og holde noen oppvisninger rundt omkring. Om dere klarer å være like søte som en håndfull 5-åringer som enda ikke helt har forstått hvilken retning ballen skal trille så får dere helt sikkert litt penger dere også :D

Skal vi begynne å sortere ut grunner for det? ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi begynne å sortere ut grunner for det? ;) ;)

Jeg tror noen fokuserte på feil del av innlegget. For min del gir jeg beng i hva NIF synes om det jeg driver med og synes det er helt greit å måtte bruke egne penger på reiser, trening og alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Min teori er at de damene som trener og oppdager at de synes det er dritgøy å løfte tungt, finner styrkeløft-miljøene mer attraktive enn kropp-shapings-miljøene (dikter opp ord i farta)

Dermed er veien kort til å bli mer aktiv i styrkeløft-kretsene. Mener hvertfall ei veldig god og nær venninne. ;)

Og godt er det!!! (jeg bruker ALDRI tre utropstegn, så det sier litt).

Bikinifitness bør legges ned. Helst ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel også litt slik at når flere jenter er aktive i styrkeløft, så blir terskelen litt lavere for å prøve selv. Dersom jeg f.eks hadde hatt to venninner som drev med styrkeløft, hadde det vært letter å bli med dem og prøve litt selv fremfor å skulle oppsøke en (manne)klubb på egenhånd og føle seg litt vel lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...