Gå til innhold

Den store dilemma-tråden (RR)


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som stor fan av Radioresepsjonen syntes jeg det hadde vært artig med en egen tråd for diverse dilemma. Begrunn svaret ditt og kom med nytt dilemma hvis du har et☺

1. Kjønnshår som tenner eller tenner som kjønnshår?

(Ja, jeg har veldig voksen humor)

Tenner som kjønnshår

Smaksløker i anus eller aldri smake noe igjen ?

Aldri smake noe igjen, heller det enn å kjenne smaken av drit hver dag :p

Kun bruke grovt sandpapir som dopapir resten av livet, eller aldri kunne tørke bak noensinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stor fan av Radioresepsjonen syntes jeg det hadde vært artig med en egen tråd for diverse dilemma. Begrunn svaret ditt og kom med nytt dilemma hvis du har et☺

1. Kjønnshår som tenner eller tenner som kjønnshår?

(Ja, jeg har veldig voksen humor)

Kjønnshår som tenner!

Smaksløker i anus eller aldri smake noe igjen ?

Aldri smake noe igjen. Tungt på ene siden, tenk så tynn man hadde blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten ta et klassisk RR-dilemma:

Penis i panne, eller panne i skrittet?

Hmm...viss penisen i panna funker åpner det jo for både interessange muligheter, men også utrolig mange kleine situasjoner... viss den bare henger der er det jo kjipt. Men viss jeg har panne i skrittet trenger jeg ikke være redd for nutshots lengre.... tror jeg må gå for panne i skrittet, siden jeg ikke vil ha ufrivillige boners i panna ute i offentligheten!

En litt mildere og kjedligere en da - bare for variasjonens del:

Bruke ketchup på all slags mat, alltid - eller strø kanel over alt du spiser og drikker?

Ketchup gir mye smak pga all eddikken, så må gå for kanel. Selv om det sikkert er litt skadelig å spise kanel til hvert eneste måltid. Kanel funker forøvrig ofte bra på kjøtt!

Bare gå på hendene(du lærer dette automatisk) eller bare ake seg på rumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...viss penisen i panna funker åpner det jo for både interessange muligheter, men også utrolig mange kleine situasjoner... viss den bare henger der er det jo kjipt. Men viss jeg har panne i skrittet trenger jeg ikke være redd for nutshots lengre.... tror jeg må gå for panne i skrittet, siden jeg ikke vil ha ufrivillige boners i panna ute i offentligheten!

Bare gå på hendene(du lærer dette automatisk) eller bare ake seg på rumpa?

Penisen i panna funker som en vanlig penis, altså den blir erigert når du blir opphisset. Panne i skrittet = du har ingen penis som kan erigeres! :(

Bare gå på hendene! Har alltid ønsket å kunne gjøre det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er vanskelig! Ville heller vært konstant brisen, det kunne jeg lært meg å leve med.

Nytt dilemma: Sandpapir som dopapir, eller hot taco saus som øyedråper?

Sandpapir. Vil heller ha vondt i ræva enn øynene...og jeg kan fortsatt se, selv om ræva blør!

En litt morbid klassiker: Brenne ihjel eller drukne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...