Gå til innhold

Rabdomyolyse etter crossfittime


Fluff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Erlend Elias hadde jo trent sammen med 'mora til hun som var sammen med en europeisk prins' - husker ikke navnet på dama. Henne var det hvertfall dårlig reklame for.

Jeg tror vel ikke en performance oach på Magnat Senter er vant til å trene personer som er så utrent som Erlend Elias var. Nå er dte lenge siden jeg så de episodene men har hadde jo ingen musker/kroppsbeherskelse i det hele tatt. Vil tro terskelen hans for å få rabdo var veldig lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Elias hadde jo trent sammen med 'mora til hun som var sammen med en europeisk prins' - husker ikke navnet på dama. Henne var det hvertfall dårlig reklame for.

Jeg tror vel ikke en performance oach på Magnat Senter er vant til å trene personer som er så utrent som Erlend Elias var. Nå er dte lenge siden jeg så de episodene men har hadde jo ingen musker/kroppsbeherskelse i det hele tatt. Vil tro terskelen hans for å få rabdo var veldig lav.

Brannfakkel! En såkalt profesjonell bør (!) ta høyde for de fysiske forutsetningene personen som skal trenes har. Man skal ikke få rabdo etter å ha blitt trent av en som skal ha greie på det han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For pt'en, unnskyld, performance coachen, også.

.. og hva f¤¤¤ er en performance coach da? Perrsonlig trener x 2?

Ro ned Magnat dissinga,a.

Hilsen,

En Magnater.

Derfor har vi ikke personlige trenere, vi har ‘Performance Coaches’. Våre ansatte er ikke bare utdannet til å lære deg å løpe raskest mulig eller løfte riktig, de er også utdannet for å motivere deg til å fullføre. Hode og kropp henger sammen og hos Magnat jobber vi med begge deler.

http://www.magnatcenter.no/trening/trening-pa-magnat/

Kan like gjerne disse alle andre PTer, fordi det går ut på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Märgnet - engler og jern" :D

"Knowledge is important, but big biceps are importanter".

Magnat - sted

Ting eller person på magnat - magnet

Nå må du lære deg bøying av verb og jern, gutt :p

Jeg tror det der ga mer mening i hodet ditt en det det gjorde i mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at "alle" har "det". Elixia har egen greie, Magnat har coacher, Webcoaching har "TTT og #fitnok", Evo har "vi er eksklusive fordi vi har medlemstak" osv osv. Skal man disse alt, så blir en aldri ferdig :p

(jeg er biased fordi jeg trener på Magnat selv, så jeg tar selvkritikk for det :D ) "Coachene" der er flinke og jeg tviler på at de trente Elias på den måten av fri vilje. For meg høres det ut som de som er ansvarlige for episoden sa "lololol kjør han hardt, a. Det her må selge! lololol" elns. Tviler sterkt på at det er deres vanlig praksis, fordi hadde det vært det, så hadde vi hatt syyyyyyyyyyyykt negativ omtale av alle coachene der.

But liek, whatevs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som de som er ansvarlige for episoden sa "lololol kjør han hardt, a. Det her må selge! lololol" elns. Tviler sterkt på at det er deres vanlig praksis, fordi hadde det vært det, så hadde vi hatt syyyyyyyyyyyykt negativ omtale av alle coachene der.

Det viser jo ikke akkurat noen god dømmekraft, da? Hva om noen sier "lololol kjør meg hardt, a. Jeg skal konkurrere/inn i brudekjolen/whatever"?

Og så kommer vi til et annet spørsmål - om alle bilister slutter å bry seg om fotgjengere, er det da plutselig mindre ille når en fotgjenger blir kjørt ned? Man kan ikke unnskylde en bransje med at "jammen alle har jo". Det er, unektelig, alt for lett å bli PT i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser jo ikke akkurat noen god dømmekraft, da? Hva om noen sier "lololol kjør meg hardt, a. Jeg skal konkurrere/inn i brudekjolen/whatever"?

Og så kommer vi til et annet spørsmål - om alle bilister slutter å bry seg om fotgjengere, er det da plutselig mindre ille når en fotgjenger blir kjørt ned? Man kan ikke unnskylde en bransje med at "jammen alle har jo". Det er, unektelig, alt for lett å bli PT i dag.

Det var og er en rein spekulasjon fra min side. Følte at det var viktig å poengtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var og er en rein spekulasjon fra min side. Følte at det var viktig å poengtere.

Joda, men les litt hva jeg sier:

1. Det er viktig å ikke unnskylde èn aktør fordi "alle gjør/er/tror sånn"

2. Det er viktig å ikke legge all skyld på èn aktør fordi "alle gjør/er/tror sånn". Bransjen må ryddes opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...